• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

V-Strom

Paluu kotio eilen -07 vuotisen tonnisen V-Stromin kanssa :jippikaijee:
Vettä ripeksi mutta se ei ajamista häirinnyt. Pitempääkin olisin ajellut vaan ruokaa piti laittaa.

Kampe vaikuttaa asialliselta, kulutusosat kunnossa. Isointa vaihdetta ei päässyt käyttämään muualla kuin moottoritiellä. Niinkuin olen lukenut, moottori toimii miellyttävimmin kun kierrokset on yli 3 tuhannen.
Ajoasento vaikutti hyvältä, joitain pieniä huomioita tuli mutta niitä pitää ihmetellä ajan kanssa.
Aiempi pyörä oli Baijerin Moottoritehtaan K1200RS, joten ihan erilainen pyörä nyt alla :grin:

Minkälaisia kilometrimääriä on porukat 2014 mallin 1000:lla ajellut? Mulla alkaa 10tkm lähestymään ja pyörä on palvellut loistavasti!

Tervehdys.
Olisi kysymys. Vaikuttaako madallus koiranluilla esim. 30mm kantavuuteen etenkin kyytiläisen kanssa.
Pyörä on 650 V-Strom vm 06.
Kiitos vastauksista t: Matti

Mulla on viime kesänä hankittu V-Strom DL650, v. 2004. Muuten kiva pyörä näin uudelle naiskuskillekin, mutta kypärää ravisuttaa liikaa yli 80 nopeuksissa vakio plexillä. Siksipä innostuikin tämän keskusteluketjun juttujen perusteella ostamaan Madstadista uuden säädettävän plexin! Toivossa eletään että ongelmat ratkeaa. Reilun viikon päästä taitaa lasi tulla ja maksoi about 126 €. Vielä kun löytäisi sopivat Rukkan ajohousut... Pitkäjalkainen nainen kun olen niin ei meinaa löytyä. 42 kokoa C3 - lahkeella ei mahdu enää ja isompia ei valikoimissa ole. Miesten malleihin kai siirryttävä.

Jos tuntuu että on ongelmia saada liikennevaloissa jalkoja turvallisesti maahan, niin minulta löytyisi myynnissä alkuperäinen Suzuki OEM matala satula. Istuinkorkeus putoaa reilusti mutta maavara säilyy ennallaan.

Sopii suoraan V-Strom DL650, V-Strom DL1000 ja Kawasaki KLV. Satula on Espoossa.

Morgestern. Ostin 03vuosmallin 1000 strommin ja ois öljynvaihto heti eessä. Millä öljyillä ootte päästelleet ja mikä strommissa toimii parraiten. Ei viittis kahlata koko ketjua läpi. Kiitosta jo etukättee.

Morgestern. Ostin 03vuosmallin 1000 strommin ja ois öljynvaihto heti eessä. Millä öljyillä ootte päästelleet ja mikä strommissa toimii parraiten. Ei viittis kahlata koko ketjua läpi. Kiitosta jo etukättee.

Motul tai Castrol 10w-40.
Motulia mielestäni kone söi vähän enempi kuin Castrolia mutta molemmat hyviä.

Minkälaisia kilometrimääriä on porukat 2014 mallin 1000:lla ajellut? Mulla alkaa 10tkm lähestymään ja pyörä on palvellut loistavasti!

13tkm on täynnä ja reilun viikon päästä Huurteen matkassa Atlantin vallille josta Lofoottien ja keski Norjan kautta takaisin:cruising:
Ei muita murheita kuin että Suzukin alkuperäinen pohjapanssari kävi vain kääntymässä marmoritiskillä ennenkuin vetivät koko homman pois myynnistä:rant:
On tuo putkisto ja öljyn suodatin sen verran aralla paikalla että täytyypi miettiä muita ratkaisuja.
Jospa SW-Motechin panssarin saisi modattua sopimaan alkuperäisiin suojarautoihin sopivaksi:dunno:

Motul tai Castrol 10w-40.
Motulia mielestäni kone söi vähän enempi kuin Castrolia mutta molemmat hyviä.

Marmoritiskiltä antoivat taannoin repsolin 10w-40 sintetico törpön ja ehkä viisi öljynvaihtoa takana samalla aineella. Ei ole ollut ongelmia eikä välivapaita. Sohaisen varmaan muurahaispesää toteamalla, että kaveri on kokeillut delvac:ia eikä senkään kanssa mitään ongelmia :grin:

Mulla on viime kesänä hankittu V-Strom DL650, v. 2004. Muuten kiva pyörä näin uudelle naiskuskillekin, mutta kypärää ravisuttaa liikaa yli 80 nopeuksissa vakio plexillä. Siksipä innostuikin tämän keskusteluketjun juttujen perusteella ostamaan Madstadista uuden säädettävän plexin! Toivossa eletään että ongelmat ratkeaa. Reilun viikon päästä taitaa lasi tulla ja maksoi about 126 €. Vielä kun löytäisi sopivat Rukkan ajohousut... Pitkäjalkainen nainen kun olen niin ei meinaa löytyä. 42 kokoa C3 - lahkeella ei mahdu enää ja isompia ei valikoimissa ole. Miesten malleihin kai siirryttävä.

Vakiopleksi on kyllä aivan mahdoton. Itsellä kanssa tuntui niinkuin joku yrittäisi yli 80 vauhdeissa repiä päätä irti. Pieni helpotus tuli vaihtamalla peilit Aprilia Tuonon peileihin ja paras tulos tuli kun viimein löysin suzukin sport pleksin. Sen jälkeen alkoi jopa nauttimaan ajeluista taajamien ulkopuolella.

Nonii ja käyttöohjekirjaa ei tietenkää löytyny. Mistä löytyy suomenkielinen manuska 2003 1000 strommii.

Onkos kenelläkään suosituksia led-vilkuista 05 strommiin? Ainakin etuvilkut pitää vaihtaa kun kaverin takapyörästä lenti kivi suoraan vilkkuun. Yhdet orkkis-vilkut löytyy mutta voisi samalla askarella ledit kun puran vanhat pois.

Vakiopleksi on kyllä aivan mahdoton. Itsellä kanssa tuntui niinkuin joku yrittäisi yli 80 vauhdeissa repiä päätä irti. Pieni helpotus tuli vaihtamalla peilit Aprilia Tuonon peileihin ja paras tulos tuli kun viimein löysin suzukin sport pleksin. Sen jälkeen alkoi jopa nauttimaan ajeluista taajamien ulkopuolella.

Minkä pituinen olet? Mä 182 cm. Toivottavasti touring plexi Madstadista ei mene mulla hukkaan... Koe ei toimi niin saa mennä koko pyörä vaihtoon!

Eiköhän Madstads auta. Minä olen 180cm ja aikoinaan hommasin V-Strommiin Mra Vario touring screenin, toimi ihan hyvin.

Tuli ostettua tollanen 2007 vuoden 1000 Vstrom. Siinä on pleksi varmaan pesty jollain liuottimella tms. ja on sellanen epämääräsen samea. Kiillottamalla siitä tuskin siistiä saa...
Minkäs vuosimallin pleksit tollaseen käy? Ilmeisesti niissä jotain eroja on.
Jos jollain on ylimääräsenä kohtuukuntonen vakiopleksi tai sitä matalampi niin saa tarjota: steamstaikker at hotmail piste com
Samaten olis tarvetta Givin tankkilaukun kiinnikkeelle joka sopii tollasen tankin korkkiin. Eli se sellanen hevosenkengän mallinen peltilätkä. Vaihdossa saa vaikka Hondan vastaavan joka oli vanhassa pyörässä.

Hei, osaatteko neuvoa miten V-strom '05:n tyhjäkäyntinopeutta säädetään?

Pyörä tuntuu olevan talven jälkeen vähän horroksessa ja käy tyhjäkäynnillä epämääräisesti 800-1000 rpm ja sammuu todella helposti tyhjäkäynnillä. Viime kesänä kävi pirteästi tyhjäkäynnillä 1200 rpm:ssä ja sammui vain harvoin tyhjäkäynnillä. Talvisäilytyspaikassa vaihdettiin tulpat ja öljyt, ja on uutta bensaa koneessa ja akku täynnä. Ajaessa kone käy hyvin.

Onko tyhjäkäyntinopeuden säätämiseen säätöruuvi kyljessä tms?

Hei, osaatteko neuvoa miten V-strom '05:n tyhjäkäyntinopeutta säädetään?

Pyörä tuntuu olevan talven jälkeen vähän horroksessa ja käy tyhjäkäynnillä epämääräisesti 800-1000 rpm ja sammuu todella helposti tyhjäkäynnillä. Viime kesänä kävi pirteästi tyhjäkäynnillä 1200 rpm:ssä ja sammui vain harvoin tyhjäkäynnillä. Talvisäilytyspaikassa vaihdettiin tulpat ja öljyt, ja on uutta bensaa koneessa ja akku täynnä. Ajaessa kone käy hyvin.

Onko tyhjäkäyntinopeuden säätämiseen säätöruuvi kyljessä tms?

Vasemmalla puolella pyörää, tuossa.

E: Jos venttiilien (pako?) välykset on pielessä, saattaa tehdä samaa, etenkin kylmänä.

Olisiko jollakulla tarvetta Madstad- kiinnitysrautoihin Suzuku DL1000 V-Strom vm-2014 ? Uudet, käytetty kerran koemielessä paikoillaan, vakiopleksi sopii heittämällä (tilattiin USA:sta asti). -Jäivät tarpeettomiksi kun pojan kanssa tilailtiin ristiin (tietämättä), ehdin hankkia MRA:n säätöpleksin.
On tosi hyvä systeemi sinänsä tämä Madstad (ks. myös nettivideo), pleksin kaltevuus portaattomasti säädettävissä kaikilla korkeuksilla. -Vakiopleksi oli vähän turhan pieni (pituuteni 186 sm), Madstadilta voi halutessa tilata isomman pleksin, löytyy 18" 20" ja 22" pleksit, tietysti muunkinlaiset pleksit saa käymään, tarvittaessa näyttää vähän poraa.. Tulivat maksamaan (tulli ja alv ml.) 163 eur, Hp olisi saturainen nyt.
P. 0400-509704

Terve.
Onko jollain tarvetta.
Suzuki DL V-Strom 650 myytävät tarvikkeet

Haynes service & repair manual 04 - 13 Hinta 20€
Suzuki DL V-Strom 650

Navigaattorin kiinnitys rauta+ tarvikkeet (sopii hienosti pleksin alle kuvia saa sähköpostiin Hinta 35€

Uusi täysin käyttämäton alkuperäinen
Suzuki DL V-Strom Matala satula + 1cm madaltavat
käyttämättömät koiranluut Hankittu 06 malliin Hinta 100€

puh. 0407302863

KAMAT MYYTY:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Back