• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

V-stromin huoltoväli?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makke71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

makke71

New member
Olen kaupoissa 650 V-stromista, jolla on ajettu 30tkm. Huoltokirjassa ei ole merkintää venttiilinsäätämisestä. Milloinkahan Suzukiin kyseinen huolto pitäisi tehdä? Mitä mieltä olette, onko ajomäärä jo turhan suuri 650 moottorille. Pyörä on muuten siisti, hyvillä kuluvilla osilla ja hinta 6250€. Heittäkääpä tietoa huoltovälistä ja muutoinkin kommenttia. Onko jotain, mitä V-strommissa pitäisi erityisesti huomioida pyörää katsoessa.

makke71@netti.fi

062802moto_prv.gif

Venttiilien säätö on huoltokirjassa 24 tkm:n välein.

Hyvä vehje, suosittelen.

Olen kaupoissa 650 V-stromista, jolla on ajettu 30tkm. Huoltokirjassa ei ole merkintää venttiilinsäätämisestä. Milloinkahan Suzukiin kyseinen huolto pitäisi tehdä? Mitä mieltä olette, onko ajomäärä jo turhan suuri 650 moottorille. Pyörä on muuten siisti, hyvillä kuluvilla osilla ja hinta 6250€. Heittäkääpä tietoa huoltovälistä ja muutoinkin kommenttia. Onko jotain, mitä V-strommissa pitäisi erityisesti huomioida pyörää katsoessa.

makke71@netti.fi

062802moto_prv.gif
Itselläni -05 strom 650 jolla olen ajanut 48000km ja mitään ongelmia ei ole ollut.Etupää tuntui tosi kevyeltä niin nostin keulaputkia 15mm ylös niin tuntuma on tiehen tosi hyvä jopa soralla.Alkuperäisenä soralla ei eturenkaalla ollut pitoa juuri lainkaan.Voin kyllä suositella kyseistä pyörää,vaikka ei sen suurempi niin kyllä jaksaa kuljettaa kolmelaukkua täynnä ja vielä kyytiläisenkin.

Back