• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

V-Strommi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
olen kallistanut pleksiä reilusti kun alkuperäinen asento aiheuttaa pyörteitä suuremmissa nopeuksissa. Laitoin 26mm holkit alempien kiinnitysruuvvien alle ja lopputulos tällain hyvä. Tosin pituutta löytyy 191 et tapauskohtainen.

Suojaavuudesta: työmatkaani kuuluu 20km motaria ja sade ei haittaa.
 
Suojaakos DL:n katteet sateelta kovin hyvin?
Näillä varustein ei kastu kaatosateessa kuin kengät...

thumb_Vee-strom2~0.jpg


... isompi "tuulilasi" ja ala-kate
 
Käytettyä Strommia hankkiessa kannattaa paneutua ilmanputsariin. Aika suuri osa Stommeista on syöny jossain vaiheessa pölyä, eivät nimittäin huolloissa, suodatinta vaihtaessa ymmärrä ottaa tiivistettä vanhasta filsasta. Uusi filsa sitten vuotaa kiitettävästi sontaa.
bawling.gif
 
Käytettyä Strommia hankkiessa kannattaa paneutua ilmanputsariin. Aika suuri osa Stommeista on syöny jossain vaiheessa pölyä, eivät nimittäin huolloissa, suodatinta vaihtaessa ymmärrä ottaa tiivistettä vanhasta filsasta. Uusi filsa sitten vuotaa kiitettävästi sontaa.  
bawling.gif
Do´h! Tämä on tärkeää tietoa  
cool.gif
 
Jep ja se putsari muutenkin paskaantuu yllättävän nopeasti. Omastani olen aina vaihtanut jo 12 tkm kohdalla vaikka normi vaihtoväli olis 18 tkm.
En nyt hirveästi sorateitä könyä mutta kyllä jokakerta filsussa on ollut ihan kiitettävästi isänmaata ja muuta tököttiä.
 
Käytettyä Strommia hankkiessa kannattaa paneutua ilmanputsariin. Aika suuri osa Stommeista on syöny jossain vaiheessa pölyä, eivät nimittäin huolloissa, suodatinta vaihtaessa ymmärrä ottaa tiivistettä vanhasta filsasta. Uusi filsa sitten vuotaa kiitettävästi sontaa.  
bawling.gif
Eipä kuulosta ainakaan erityisen pätevän huollon toiminnalta tuommoinen, jos ei ilmanputsaria saada asennettua tiiviisti. Missäs huollossa näin perusasiassassakin on näin toheloitu?

2007 eteenpäin muuten huulitiiviste tulee yhdessä putsarin kanssa, sen tosin saa irti ja tilattua erillisenäkin. Vähentänee kuitenkin sähläämisen mahdollisuutta.

Koneeseen saa muuten kätevästi sisälle kaikki kottaraista pienemmät myös vaihtamalla orkkiksen tilalle vapaavirtaussuodattimen, ja jättämällä sen huoltamatta.
 
Mitähän muuta sitä kannattaa ottaa huomioon, jos meen kyseistä pyörää kattoon? Eli onko jotain tekniikka murheita tai jotakin muuta mitkä pitäis tsekata  
withstupid.gif
 
Mitä nyt itse muistelen niin alkupään tonnisissa saattaapi tuo kytkinkori pitää melkoista rallatusta. Sen rakennetta on parannettu myöhemmissä vuosimalleissa. En muista mistä vuodesta alkaen.

Eni vei...itse tuli ajeltua 650:llä ja varsin huoleton peli kyseessä. Kaksi päällä tuli, ohituksiin lähtiessä, kaivattua tonnisen tehoja muttei muuten. 650:n kuluttaa vähempi ja mitat on muuten samat niin ei passaa väheksyä sitäkään. Kantavuutta taitaa itseasiassa olla pikku-stromissa muutaman kilon enemmän kuin isoveljessään...jos sillä nyt jotain merkitystä on, sillä isommassakin on kantavuutta enemmän kuin monessa muussa pyörässä.
 
No niin, tuli sitten hommattua se tonninen strommi  
buttrock.gif

Köröttelin sen tänne etelä-pohjanmaalle tuolta hämeestä
 
062802moto_prv.gif

Notta kiitoksia kaikille asiantuntioille vastauksista.

Prätkä on vuosimallia 2002 ja mielestäni pelaa pirun hyvin. Täytyy kuitenkin vielä käyttää sitä oikeen asiantuntialla. Täytyy tällätä kuva, kunhan ehdin sitä filmata.
 
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back
Ylös