• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

vääntö?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja susukisuki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Buellista ei kyllä löytynyt yhtään metristä... mut ne oli vissiin kasattu mehiikkossa fahiittaksien ja tequilan säestyksellä, mutta fiitlibseihin nekin piti kiristää
biggrin.gif


paitsi et se olikin sitten oikke above average tässä 100nM per litra väännössä, ku siin oli jo 120Nm takarenkkaalla.... tais olla väärä dyno tai erinomaiset ilmasto-olosuhteet
baaa.gif


ja kyllä, tärisi alusta loppuun
blush.gif
 
Natokitti nyyttoneita, kato ku henkselit paukkuu..

Onks natokittiä laitettu jo spaguihin kiinni?
 
nii saku, kato ei aina tartte suurentaa
tounge.gif

ei oo kitattu ku kipsilevyä ja väännetty ruuvivääntimellä proppuja seinään
idea3.gif
 
Vaihtelu virkistää. Vituittais ajaa vain yhtä ja samaa pyörää vuodesta toiseen. Mukavahan tolla HD llä on ajella hissukseen, nauttia ajosta ja äänistä sellaisenaan eikä käännellä kaasukahvaa ääriasennosta toiseen ja miettiä miksei mitään tapahdu sellaiseen ostetaan eri vehje.
En viitsis putaroida mitenkä tämä oma nyt verrattuna muihin käyttäytyy. Sitten kun purukummista loppuu maku se vaan räkästään suusta ja pistetään tilalle jotain muuta mitä sillä on väliä kun vaan itse tykkää.
Saivartelu on perseestä.
withstupid.gif
Jep, siinähän on oikeesti jo ihan hyvä syy ajella HD:lla. Jos vaan siltä tuntuu, niin mikäs siinä. Hyväksyy siis pyörän sellaisena kuin on, aika kuvittele turhia...

Silloin homma vaan käy mun mielestä huvittavaksi, jos aletaan tosissaan väittämään, että ovat vielä nopeitakin
biggrin.gif
Alkaa tuolla 180kmh:n kohdilla tuntumaan liiankin nopealta kun meinaa viima viedä lihat käsistä...

Ja tosiaan eihän noi niin kiukkuisia ole kuin monimukiset japsit mutta ei ole kyllä tarkoituskaan. Leppoisia pelejä paukutella menemään ja pysyy noi nopeudetkin yleensä paremmin hanskassa kuin edellisellä japsilla.

Taitaa vaan joillain olla antipatioita ko. merkkiä kohtaan, olisiko HD-miäs käyny kyntämässä vaimokkeen vakoa vai miksiköhän niitä niin syljettää...
tounge.gif
 
Vaihtelu virkistää. Vituittais ajaa vain yhtä ja samaa pyörää vuodesta toiseen. Mukavahan tolla HD llä on ajella hissukseen, nauttia ajosta ja äänistä sellaisenaan eikä käännellä kaasukahvaa ääriasennosta toiseen ja miettiä miksei mitään tapahdu sellaiseen ostetaan eri vehje.
En viitsis putaroida mitenkä tämä oma nyt verrattuna muihin käyttäytyy. Sitten kun purukummista loppuu maku se vaan räkästään suusta ja pistetään tilalle jotain muuta mitä sillä on väliä kun vaan itse tykkää.
Saivartelu on perseestä.  
withstupid.gif
Jep, siinähän on oikeesti jo ihan hyvä syy ajella HD:lla. Jos vaan siltä tuntuu, niin mikäs siinä. Hyväksyy siis pyörän sellaisena kuin on, aika kuvittele turhia...

Silloin homma vaan käy mun mielestä huvittavaksi, jos aletaan tosissaan väittämään, että ovat vielä nopeitakin  
biggrin.gif
Alkaa tuolla 180kmh:n kohdilla tuntumaan liiankin nopealta kun meinaa viima viedä lihat käsistä...

Ja tosiaan eihän noi niin kiukkuisia ole kuin monimukiset japsit mutta ei ole kyllä tarkoituskaan. Leppoisia pelejä paukutella menemään ja pysyy noi nopeudetkin yleensä paremmin hanskassa kuin edellisellä japsilla.

Taitaa vaan joillain olla antipatioita ko. merkkiä kohtaan, olisiko HD-miäs käyny kyntämässä vaimokkeen vakoa vai miksiköhän niitä niin syljettää...  
tounge.gif
Eipä ole minkäänlaisia antipatioita merkkiä kohtaan. Siinä nyt ei vaan ole sellaisia ominaisuuksia, joita tällä hetkellä kaipaisin moottoripyörältä. Siis yleensäkään missään cruiserissa, ei pelkästään HD:ssa.

Ehkä joskus myöhemmin tulee aika, että alkaa customia tekemään mieli.. Mutta jotenkin vaikea uskoa ainakaan vielä. Toisaalta, en olisi uskonut sitäkään, että GSX 1400 alkaa houkuttelemaan, mutta niin vaan sellainen on nyt tallissa..
 
Vaihtelu virkistää. Vituittais ajaa vain yhtä ja samaa pyörää vuodesta toiseen. Mukavahan tolla HD llä on ajella hissukseen, nauttia ajosta ja äänistä sellaisenaan eikä käännellä kaasukahvaa ääriasennosta toiseen ja miettiä miksei mitään tapahdu sellaiseen ostetaan eri vehje.
En viitsis putaroida mitenkä tämä oma nyt verrattuna muihin käyttäytyy. Sitten kun purukummista loppuu maku se vaan räkästään suusta ja pistetään tilalle jotain muuta mitä sillä on väliä kun vaan itse tykkää.
Saivartelu on perseestä.
withstupid.gif
Jep, siinähän on oikeesti jo ihan hyvä syy ajella HD:lla. Jos vaan siltä tuntuu, niin mikäs siinä. Hyväksyy siis pyörän sellaisena kuin on, aika kuvittele turhia...

Silloin homma vaan käy mun mielestä huvittavaksi, jos aletaan tosissaan väittämään, että ovat vielä nopeitakin
biggrin.gif
Alkaa tuolla 180kmh:n kohdilla tuntumaan liiankin nopealta kun meinaa viima viedä lihat käsistä...

Ja tosiaan eihän noi niin kiukkuisia ole kuin monimukiset japsit mutta ei ole kyllä tarkoituskaan. Leppoisia pelejä paukutella menemään ja pysyy noi nopeudetkin yleensä paremmin hanskassa kuin edellisellä japsilla.

Taitaa vaan joillain olla antipatioita ko. merkkiä kohtaan, olisiko HD-miäs käyny kyntämässä vaimokkeen vakoa vai miksiköhän niitä niin syljettää...
tounge.gif
Eipä ole minkäänlaisia antipatioita merkkiä kohtaan. Siinä nyt ei vaan ole sellaisia ominaisuuksia, joita tällä hetkellä kaipaisin moottoripyörältä. Siis yleensäkään missään cruiserissa, ei pelkästään HD:ssa.

Ehkä joskus myöhemmin tulee aika, että alkaa customia tekemään mieli.. Mutta jotenkin vaikea uskoa ainakaan vielä. Toisaalta, en olisi uskonut sitäkään, että GSX 1400 alkaa houkuttelemaan, mutta niin vaan sellainen on nyt tallissa..
Kaikki ikääntyvät. Väistämättä.
tounge.gif
 
Vaihtelu virkistää. Vituittais ajaa vain yhtä ja samaa pyörää vuodesta toiseen. Mukavahan tolla HD llä on ajella hissukseen, nauttia ajosta ja äänistä sellaisenaan eikä käännellä kaasukahvaa ääriasennosta toiseen ja miettiä miksei mitään tapahdu sellaiseen ostetaan eri vehje.
En viitsis putaroida mitenkä tämä oma nyt verrattuna muihin käyttäytyy. Sitten kun purukummista loppuu maku se vaan räkästään suusta ja pistetään tilalle jotain muuta mitä sillä on väliä kun vaan itse tykkää.
Saivartelu on perseestä.  
withstupid.gif
Jep, siinähän on oikeesti jo ihan hyvä syy ajella HD:lla. Jos vaan siltä tuntuu, niin mikäs siinä. Hyväksyy siis pyörän sellaisena kuin on, aika kuvittele turhia...

Silloin homma vaan käy mun mielestä huvittavaksi, jos aletaan tosissaan väittämään, että ovat vielä nopeitakin  
biggrin.gif
Alkaa tuolla 180kmh:n kohdilla tuntumaan liiankin nopealta kun meinaa viima viedä lihat käsistä...

Ja tosiaan eihän noi niin kiukkuisia ole kuin monimukiset japsit mutta ei ole kyllä tarkoituskaan. Leppoisia pelejä paukutella menemään ja pysyy noi nopeudetkin yleensä paremmin hanskassa kuin edellisellä japsilla.

Taitaa vaan joillain olla antipatioita ko. merkkiä kohtaan, olisiko HD-miäs käyny kyntämässä vaimokkeen vakoa vai miksiköhän niitä niin syljettää...  
tounge.gif
Eipä ole minkäänlaisia antipatioita merkkiä kohtaan. Siinä nyt ei vaan ole sellaisia ominaisuuksia, joita tällä hetkellä kaipaisin moottoripyörältä. Siis yleensäkään missään cruiserissa, ei pelkästään HD:ssa.

Ehkä joskus myöhemmin tulee aika, että alkaa customia tekemään mieli.. Mutta jotenkin vaikea uskoa ainakaan vielä. Toisaalta, en olisi uskonut sitäkään, että GSX 1400 alkaa houkuttelemaan, mutta niin vaan sellainen on nyt tallissa..
Kaikki ikääntyvät. Väistämättä.
tounge.gif
Joo niin ikääntyy, mutta ei välttämättä "aikuistu". Joitakin vaan ei hidastelu viehätä.
 
no joo, emmie mitään liikennevalolähtö- testiä tehnyt kuhan vaan oli märkä keli ja outo pyörä alla ja ajattelin lähteä varovammin.. sammui sitten.. ZRX ei tarvii kaasuun edes koskea - laskee vaan kytkimen... pitää sitte ens kesänä kokeilla miten lähtee paikaltaan ZRX 2.sella ku sillä menee tuon 160 muistaakseni mittariin.. ykkösellä kai 100-110 tms..
Jep, eli on se ZRX:n kakkonen sitten hiukka pidempi kuin Gixxerin ykkönen, koska siinä on taas lyhyempi kierrosalue.

Mutta pointit ymmärsit kuitenkin  
smile_org.gif
Niinpä. Kiitos ja anteeksi. Nyt karhu - vaan onneksi ei vodka - humalaiset aivoni tajusi pointin, kupletin juonen tms.. ja ihan selvinpäinkin voisi kai väittää että ei kannattaisikaan puhua teho/vääntö käyristä vaan noista "thrust" (se on sitä persedyno mitä tuntee?) käyristä.. eli niitä kehiin.. tossa puhutaan että zrx tekee tuota 900 ja "Gixxer Thou" vain 750 ykkösellä eli se selittää sen sammumisen, kai?

http://www.mp-foorumi.com/gallery....020.jpg
 
no joo, emmie mitään liikennevalolähtö- testiä tehnyt kuhan vaan oli märkä keli ja outo pyörä alla ja ajattelin lähteä varovammin.. sammui sitten.. ZRX ei tarvii kaasuun edes koskea - laskee vaan kytkimen... pitää sitte ens kesänä kokeilla miten lähtee paikaltaan ZRX 2.sella ku sillä menee tuon 160 muistaakseni mittariin.. ykkösellä kai 100-110 tms..
Jep, eli on se ZRX:n kakkonen sitten hiukka pidempi kuin Gixxerin ykkönen, koska siinä on taas lyhyempi kierrosalue.

Mutta pointit ymmärsit kuitenkin  
smile_org.gif
Niinpä. Kiitos ja anteeksi.  Nyt karhu - vaan onneksi ei vodka - humalaiset aivoni tajusi pointin, kupletin juonen tms.. ja ihan selvinpäinkin voisi kai väittää  että ei kannattaisikaan puhua teho/vääntö käyristä vaan noista "thrust" (se on sitä persedyno mitä tuntee?) käyristä.. eli niitä kehiin.. tossa puhutaan  että zrx tekee tuota 900 ja "Gixxer Thou" vain 750 ykkösellä eli se selittää sen sammumisen, kai?

http://www.mp-foorumi.com/gallery....020.jpg
Kyllähän se lyhyempi ykkönen tietty antaa ripeämmän kiihtyvyyden siihen asti kunnes kierrokset loppuu kesken. Jos keula vaan pysyy maassa  
smile_org.gif
Kilosissa ei pysy ykkösellä keula maassa kunnolla edes puolikaasulla, vaikka se ykkönen on pirun pitkä.

Helpompihan tuollaisella pidemmällä ja painavammalla sekä lyhyehköllä ykkösellä varustetulla pyörällä on lähteä esim ripeästi valoissa. Kilosella se vaatii omistautumista ja armotonta kytkimen luistatusta, muuten ei pysy keula maassa.
 
jep. Kysymys lienee siitä millaisen koneen tehdas haluaa tehdä? Itseasiassa ZRX on kuin rivi4 joka tuntuu v2.selta. Edellinen pyörä sv 650 oli melko samanlainen, teho alhaalla ja punaraja samassa 10500 ja yli 9000 ei kannattanut kiertää kun mitään ei se jälkeen tapahtunut.. ihan samoin käyttäytyy muuten zrx--

ja itsekin toivoisin että ZRX ykkönen olis pisempi. Ja toisaalta suuremmat vaihteet sais olla lyhyempiä, nyt 5.sella varmaan teoreettinen huippu jotain 280-290 jos ikinä jaksais kiertää sinne asti--- KTM gs 250 ite ylivälitin että tuntui paremmalta ajaa ja sopivammalta ajotyylille, metsässä kävelyvauhdissa sai ykkösellä luistattaa mutta sitten polulla, hiekkatiellä jne pääsikin kovaa matalilla kierroksilla...
 
perkele, nyt muuten huomasin että tää onkin HD ketju. Toisaalta HD.lla en ole ikinä ajanut mutta se XR 1200 kyllä kiinnostaisi.. ei taida olla ajokokemusta kellään viä? piristetty 1200 motti?
palataan näin kysymyksen alkuun.. muna ja kana pääsiäisen kunniaksi...
 
perkele, nyt muuten huomasin että tää onkin HD ketju. Toisaalta HD.lla en ole ikinä ajanut mutta se XR 1200 kyllä kiinnostaisi.. ei taida olla ajokokemusta kellään viä? piristetty 1200 motti?
palataan näin kysymyksen alkuun.. muna ja kana pääsiäisen kunniaksi...
Sama laite kiinnostaa muakin ja "pakko" sitä on koittamaan mennä, jahka saavat Turkuun sellasen. Ihan ostoon saakka ei kiinnostus juur nyt riitä, kun on tullut kaikenlaisia muita visoita mieleen, tuossa kun on tota Bobbia ehostanut... Tuommone XR olis kiva laite sen mun vision rinnalla.
wink.gif
tounge.gif
 
Back
Ylös