• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vaasan seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ile
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heinäkuun alusta kaks viikkoo ja elokuun alusta kaks.
smile_org.gif

(Mutta en mä siellä koko sitä aikaa aio olla!
crazy.gif
Perryyn kai oon ehkä menossa, joten heinäkuun tokalla viikolla luultavasti oon siellä jos kissojen hoito vaan järjestyy.)

Tosin tuun mä poikkeen siellä kai jo 16. tai 17. päiväkin. Tätä kuuta. Tosin ei oo yhtään tietoo kauanko olen. Mutta siinäkin vois ehtii jossain jonkun lenkin heittää ehkä!
sport05.gif

Edit: Joo, hetki piti kelata että mitä ihmeen kaks foorumibongausta.. Mutta joo!
biggrin.gif

Aaai noin pitkän ajan päästä. Ei tonne asti kyllä pysty sanoon onko edes mopoa käytössä.. Mut jos on niin kyllä mä ainakin voin jonkun lenkin lähteä heittään..

^No katsotaan sitä sitten lähemmin. Onko sulla mopo sit viikon päästä viikonloppuna käytössä JOS mä tuun sille suunnalle?
smile_org.gif

joo, vähä toi provinssi painaa päälle, ei oikein huuruissa pysty ajeleen, lisää vaan
033102beer_1_prv.gif

Mut kyllä tuolta hyvää mutkaa löytyy...
biggrin.gif

^No mistä? Kertokaa joku kiva pätkä missä voi käydä ajamassa kun kerran ette seuraksi kykene!
033102ass_1_prv.gif

Hehe, ei vaan, hauskaa provinssia teille vaan...
biggrin.gif

No niin. Muutamat .Org Baarimiitit on nyt käytynä
biggrin.gif

Oliskohan tässä Vaasan lähettyvillä hengailevilla tovereilla mielenkiintoa alkaa harrastamaan samanmoista toimintaa täälläkinpäin?
033102beer_1_prv.gif

No ilmanmuuta! Hetikö lähdetään?? Alan olla melko valmista kauraa baariin ta isitten nukkumaan
tounge.gif

No jos tänään jätetään menemättä ku eilen tuli tehtyä taas .Org-vierailu
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
ja olo on vähä niinku
ghostface.gif

Ehdotuksia otetaan vastaan paikan ja ajan suhteen
buttrock.gif

Kaikki tiet vievät Pulloon
tounge.gif
Ei vaan, en minä tiedä missä vois järkkäillä tollasia. Mutta kuppia lupaan lähteä kallistelemaan jos tälläseen on muillakin innokkuutta.
033102beer_1_prv.gif

La 21.4. on Hullussa Pullossa WaasaMC:n bileet, kello 18-22 yksityistilaisuus, mutta sen jälkeen aukee normaalisti. Siellä on ainaskin motoristeja ja paljon
wink.gif

Sinne siis
biggrin.gif

Täällä sitä ollaan. Onkos tiedossa muita tapaamisia/kokoontumisia tai peräti tapahtumia?

no olisko muutakin kokoontumista kuin Hullu Pullå meininkiä, jos heräteltäisiin tätäkin asiaa taas henkiin. Enemmän osallstujia mukaan tällä kertaa. Ehdotuksia ?

Jos joku keksii hyvän ajan joka passaa,niin lähden kyllä.Jutut on sen verran omituisia,että pystyn helposti tekemään keskustelusta väkinäistä ja vaivautunutta
biggrin.gif

La 21.4. on Hullussa Pullossa WaasaMC:n bileet, kello 18-22 yksityistilaisuus, mutta sen jälkeen aukee normaalisti. Siellä on ainaskin motoristeja ja paljon
wink.gif

Sinne siis
biggrin.gif
Siis just niin, mä olen myöhässä! No niin, mä olin siellä, pirulauta, enkä tienny et motoristeja oli muitakin. Me kyllä juhlittiin kaksia kolmekymppisiä kasaritunnelmissa. Ketä oli paikalla?? Mä taisin olla melkeen ainoo fröökynä joka oli minihameessa ja remmikengissä, vaikka ulkona oli melkeen pakkasta!!
withstupid.gif

wink.gif

Sinne siis
biggrin.gif
Siis just niin, mä olen myöhässä! No niin, mä olin siellä, pirulauta, enkä tienny et motoristeja oli muitakin. Me kyllä juhlittiin kaksia kolmekymppisiä kasaritunnelmissa. Ketä oli paikalla?? Mä taisin olla melkeen ainoo fröökynä joka oli minihameessa ja remmikengissä, vaikka ulkona oli melkeen pakkasta!!
withstupid.gif
Tunnustan olleeni paikalla ainaki saunomiseen asti
crazy.gif

Mansiakkisalmixi vaan maistui liian hyvälle
033102beer_1_prv.gif

Back