• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vaasan seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ile
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No olisko se sitten se torstai?
Klo 18:00 tai joskus siinä? (Just ehtisit Ninuli kääntymään paikalla
biggrin.gif
)

sport05.gif

Torstai kanske. Joo kyllä. Jos ei pakkasta ole... Ja kortti on vielä taskussa... Alkaa ajot olemaan huolettomia kun alkaa kausi loppuun...
ghostface.gif

Sampyko on vaasasta kans lähdössä? Oisko jos tulee lähtö matka sama? Peräkanaa samaan sakkorysään
033102bebe_1_prv.gif

Sampyko on vaasasta kans lähdössä? Oisko jos tulee lähtö matka sama? Peräkanaa samaan sakkorysään  
033102bebe_1_prv.gif
Tulen varmaanki jo ennen tähän Isoonkyröön kotona käymäs ku koulu loppuu torstaina jo kahdelta. Mutta mennään tästä samaa matkaa?? Mun kodon ohi taidat ajaa melki väkisin jos Sjokeen menet.
smile_org.gif

Joo eiku ajattelin ajaa tota uutta tietä... NOT!
biggrin.gif

kyllä taitaa matka käydä tuolta merikaarron kautta mutkapätkälle. Tee joku tiesulku siihen niin että mun on pakko pysähtyä
omg.gif

Tairan jättää välii täl kertaa...Lähren ajelee aikasemmin turkuu ko tää kristiinas sataa...Huokaus
sad_orig.gif

Nope. Lähinnä tarkoitin tota, että ei tullu paljo CAD:llä piirreltyä vaan roikuttua netissä joka puolella.
smile_org.gif

Voisin oikeastaan vähän viserrelläkin (jos sopii):

Nyt on hyvää aikaa suunnitella kevään ensimmäistä kokoontumista. Kaikilla ois aikaa laittaa tuoksahtavat vastalauseensa paikan ja ajan suhteen, joten kevääseen mennessä ois jotain sovittuna?

He he.

thumbs-up.gif

minä oon tavallaan Vaasankin seudun motoristi
smile_org.gif
usein sielläkin käyn, muuten oleskelen Tampereella.

Kertokaapas Vaasan seudun immeiset mihin siellä pe tai la iltana kannattaa mennä?
Ollaan tulossa sinne tammikuussa pariksi päiväksi kylpylään ja pitäis varmaan paikalliseen yöelämään tutustua
smile_org.gif

No katsos Vaasassa on elämää. Itsekkin asustelen Vaasassa ja hiljattain olen .orgiin rekisteröiitynyt. Pyöränkin hommasin vasta elokuussa. Kovasti olen katsellut oisko Vaasan alueella motoristeja. Kyllä niitä Korsholmanpuistikon Shellillä näkyy, mutten ole .orgissa vielä kyseisiä tavannut...

sanoi:
Kertokaapas Vaasan seudun immeiset mihin siellä pe tai la iltana kannattaa mennä?
Ollaan tulossa sinne tammikuussa pariksi päiväksi kylpylään ja pitäis varmaan paikalliseen yöelämään tutustua

Riippu mistä tykkää...

Bilepaikkoja:

Hullupullo on takuuvarma bilemesta, jossa soi kaikenlaista musaa. Porukka on yleensä aika kännissä...
033102beer_1_prv.gif
Hullupullo

Royal Night on vähän "hillitympi", mutta imho aika tylsä... Royal Night

Fontana on hyvällä paikalla, mutta perjantaina muistaakseni K18, jolloin meininki sen mukainen. Lauantaina vähän parempi. Musana lähinnä Hitit ja tekno.Fontana

Club25:lla on hyviä live-esiintyjiä ja musiikki metallisempaa.Club25

Papin Nenä on Vaasan Yliopiston oppilaskunnan ravintola. Ihan kiva paikka, mutta pieni tanssilattia ja yleensä aivan täynnä viikonloppuisin.Papin Nenä

Giggling Marlin on aika hyvä. Jaettu kahteen osaan. Tekno ja suomipoppi. Suomipoppi puolella saa sitten hyvppiä pöydillä...Giggling Marlin Vaasa

Aloittelupaikkoja:

O'Malleys, DOM, Gringo. Kaikki löytyvät torin välittömästä läheisyydeestä.

Näillä pääsee alkuun...

Back