• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vaasan seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ile
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On on!  
062802jumpie_prv.gif

Ainakin yksi...  
nixweiss.gif

No, ei ihan Vaasan seudulta, mutta E-Pohjanmaalta kuitenkin...

Onkos muita samalta suunnalta ?.

Kun kerran ollaan saatu näin iso porukka ilmoittautumaan niin pitäiskö nyt sitten järjestää jonkunlaiset kokoontumiset?

Pidetäänkö ensin kokoontumisajot vai lähdetäänkö heti järjestämään Vaasan vastaus Jysärille, Vasuri Vol. 1?  
buttrock.gif

Minäki oon samaiselta alueelta. Joku miittinki olis kyllä varmaan kiva. Kyllä pohjanmaan alueella suht paljo org-väkeä löytyy ainaki kun selailee tuota "jäsenet" osiota.

Keski-Pohjanmaa ilmoittautuu myös, juuret tosin syvässä Etelä-Pohjanmaassa!

ja lisää ihmeisiä keski-pohjanmaalta eli minä ja Mark66. Mukana ollaan jos jotain aletaan järjestää
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Joopajoo Vaasasta kotoisin. Voisi joskus ajella jonnekin minikokoontumisen merkeissä.
Itsele olen aktiivisesti mukana Bothnia Slowriders'ien Vaasan tiistai-ajoissa.
Kunhan ei sada.
Ei ole vielä tullut hankittua mitään ORG-tunnistetta, joten arvuutellaan kuka kukin on.

Ei me voira olla ainuhia. Lisää nimiä listahan perkeles sentähän. :taituloopuukoostahymiö:

Meleko hilijaaselta vaikuttaa. Ei tällä porukalla kannata paljo kokoontumista yrittää järkätä, ku puolet ei kuitenkaan pääse tulemaan ja puolet eksyy matkalla.

Teidän täytyy siellä Vaasan suunnalla ruveta mainostamaan vähän tehokkaammin
wink.gif
Ei muuta kuin tutuille ja vähemmän tutuille motoristeille pientä vinkkiä sivustosta ja toiminnasta, kyllähän luulisi jo Vaasan kokoisesta mestasta löytyvän jonkun verran porukkaa.

Asun kyl etelä-suomes mut ainaki kerran viikos tulee käytyy etelä-pohjanmaal...sieltä kotoisin=)

Miksei vois järjestää jonku vkl-meetingin?!
sport05.gif

Miksei vois järjestää jonku vkl-meetingin?!
sport05.gif
Mulla on ainakin niin kuiva elämä just nyt että vaikka järkättäis miitti puoli kolmen aikaan tiistai yönä jollain bussipysäkillä tulisin sinne varmasti, vaikka muita ei tulisikaan.
sad_orig.gif
Taidankin sellasen itelleni järjestää.

Kyllä pohjanmaan alueella on paaaljon paaaaljon lisää orggilaisia, kunhan vaan möröt ilmoittautuisivat.

Jo pelkkä ajatus siitä, että *SampySladi* viettää ORG. kokoontumista jossain bussipysäkillä yksin puistattaa. Eli sovitaan joku kiva paikka ja päivä, niin mennään kaffeelle johonki. Joten, ehdotelkaahan jotain kelpo paikkaa ja päivää. Mulle käy käytännössä kaikki arkiehtoot. Paikka varmaan kannattaa valita jostain hieman enemmän keski-pohojammaan suunnasta ku sieltä ilimoottaatu enempi porukkaa ku vaasasta.

Joo kyllä ainakin yksi löytyy vielä täältä sydänvaasasta! Ei meitä kovin paljon näytä olevan. Tai sitten on pohjalaisista ne kaikki ujoimmat liittynyt...  
tounge.gif

Kyllä jos aikaa löytyy ja pääsee vakuutus yhtiön kanssa sopuun (uus mopo alle..) niin vois vaikka
sport05.gif
paikalle.
Tai jotain...
vanhalla ei paljon ajella...
Ostetaan gixxun runko jos jollain pyörii pariton sukkalaatin pohjalla
biggrin.gif

Back