Moikkelis. Reggasin just itseni näille sivuille lähinnä tän topikin takia
Paikallinen ajoseura olisi paikallaan ja mitä olen pari kertaa tätä lukenut yleinen ongelma on, että:
- joku ehdottaa aikaa.
- #2 sanoo että joo mikä ettei tai aika b) tai aika c).
- #3 sanoo samat paitsi a) ja c) ei käy mutta b) tai d) käy.
-> kaikki se8
Kävin tänään La abc:llä klo 17.02 ja en nähnyt ketään, niin vetäisin yksikseni jonkun 160km siivun mutkateitä pitkin (Runsor-Vöyri-Djupsund-Maxmo-Vaasa). Mikäs siinä, mutta ihan kiva olisi tavata uusia naamoja! Saattoi tietysti olla, että paikalla oli 25 tai 5 mopoa ja mä olin yksinkertaisesti myähässä.
Ehdotan että ajeluiden alkuperäinen ehdottaja keräisi nippuun saamiaan vastauksia ja kertoo kaikille muille onko hänen mielestään kukaan tulossa paikalle

Itselleni huominen on vähän paha, mutta iltapäivä sopisi. Aamulla kivistää päätä ja illalla muita juttuja. Ehdotan:
- Kello 15 Sunnuntaina @Vaasan ABC liikennemyymälä
- mopot parkkiin vastapäätä kahvilan "terassia" (talon takana)
- tyypit notkumaan siihen terassin penkeille, vapaavalintainen virvoke kourassa.
Siinä muita (tai minua) odotellessa voi ryystää kaffet ja jutustella jos on seuramiehiä kuten minä. Tuntomerkit: pitkä ja vaalea nahkaan verhoutunut kaiffari naurettavan värisen pyärän selässä. Näkyy ja kuuluu. Se kuka ehdottikaan sunnuntaita alunperin voisi keräillä aikatoiveita ja sitä oliko kukaan tulossa...