Vähän erikoisempi prätkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xs2jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

xs2jammu

New member
Tänään bongasin Ranskalaisessa visiitissä Citroën BFG 1300cc prätkän. Näitä on kaksi suomessa.
Tässä kuvat :
Kuvablogi

ja tässä faktaa:

BFG 1300

Mikäli oikein ymmärsin niin siinä Citroën GS:n 1300-kuutionen kone kardaanivedolla. Ei ehkä kaunein pyörä, mutta on totta vieköön ainakin erikoinen  
biggrin.gif

Huh Huh, "ja seitsemäntenä päivänä Jumala loi tämän pyörän" tais olla krapulapäivä. Ja mä kun luulin Busaa maailman rumimmaksi, ja turha irvailla kun mulla on ollut Busa, ja silloin se oli tosi kaunis
biggrin.gif

"Boxeri Bemari ja Suzuki Katana menivät pussaus koppiin... kopista kuului uh ja ah..." toi on vissiin sen tulos?
biggrin.gif

Minulla on TM, jossa on pikakokeessa tuo laite, eikä se niissä kuvissa noin kamalan näköinen ollut. PItääpä katsoa, oliko katteet erilaiset, vai ihanko naku oli.

Noita on ihan Suomessakin muutama kappale,ei ole vaan enää aikoihin näkynyt eikä kuulunut missään.Jonkun keräilijän tallissa,luulisin.

No jopas on onnistuttu tekemään ihan joka suunnalta ja kohdasta kammottavan näköinen kulkine. Väriä myöten.

Jos prätkistä jaettaisiin Oscareita, tämä saisi kaikki Razziet!

Vastaisuudessa tiedän mitä vastata kun joku kysyy sitä kaikkien aikoijen ruminta pyörää.
biggrin.gif

Back