Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olipa niin hyvä kuva ja selostus aiheesta että tallensin heti koneelle... sanoilla tuo on kovin vaikeaa selittää mutta ilmeisesti sait selvän juuri olennaisesta. alin kuva oikealla esittää sitä osaa jonka rikkoutuminen tavalla tai toisella voi aiheuttaa pomppimista.Kiitos avusta.Taysin epaTeknisena ihmisena paasin nyt sitten opiskelemaan terminologiaa ja toimintoja
. Hyva etta epailin kytkinvaijerin vaihtoa, ehka ei olisi auttanut ja sitten taas hyodyttomaan bemarikorjaamoon. Loysin http://crustyquinns.com/tech/gears.html sivulta hienoja kuvia vaihteiston toiminnasta ja ilmeisesti tarkoitat viimeisen kuvan kynsia. Nyt sitten mietin rohkenenko itse avata ruuveja vai loydanko "luotettavan" mekaanikon jonka kanssa voi kommunikoida ja katsoa onko vika kynnessa. Metsaan ei sitten ole asiaa ennenkuin kakkonen kunnossa.![]()
Elikkäs mikä osa noista on menossa sitten vaihtoon kun itsellä on sellanen vika ettei ykkönen pysy päällä raskaammin vedettäessä. Eli normaali ajossa ei mitään ongelmia eikä jos nopiaa kiihdyttää ykkösen läpi mutta sitten rupiaa hyppimään ykkönen silmästä jos jää kovemmille kierroksille hetkeksi roikkumaan. Tai ei se hyppää vapaalle vaan pätkii tosi ikävästi mutta veto palautuu sen jälkeen.
Nain juuri oli. Vitos rattaan tappi ja kakkosrattaan kolo pyoristyneet. Pienta se oli, mutta riittavaa nakojaan. Onneksi tyon osuus ei taalla tule paljoo maksaan. Kui voi Bemarin vaihderatas kestaa vaivaiset 36000 km. Kytkintakin kaytan aina vaihtaessa. Nyt sit menee pari viikkoa etta saa osat ja tienpaalle taas.kuva esittää juuri niitä vanhoissa laatikoissa kuluvia osia eli vaihderattaan ja pinionirattaan kolo->tappi kuluvat taaksepäin pyöreiksi aiheuttaen nimenomaan rasituksessa pois tipahtavan vaihteen. pyöreä reuna ei enää jaksa pitää rattaita yhdessä vaan veto pakottaa rattaat erilleen.
missä saa vaihteistoremontteja edullisesti? mulla olis tuossa muutama mylly jonka voisi vaikka lähettääNain juuri oli. Vitos rattaan tappi ja kakkosrattaan kolo pyoristyneet. Pienta se oli, mutta riittavaa nakojaan. Onneksi tyon osuus ei taalla tule paljoo maksaan. Kui voi Bemarin vaihderatas kestaa vaivaiset 36000 km. Kytkintakin kaytan aina vaihtaessa. Nyt sit menee pari viikkoa etta saa osat ja tienpaalle taas.kuva esittää juuri niitä vanhoissa laatikoissa kuluvia osia eli vaihderattaan ja pinionirattaan kolo->tappi kuluvat taaksepäin pyöreiksi aiheuttaen nimenomaan rasituksessa pois tipahtavan vaihteen. pyöreä reuna ei enää jaksa pitää rattaita yhdessä vaan veto pakottaa rattaat erilleen.