• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vaimolle 600cc mopo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja santtu-cbr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

santtu-cbr

New member
elikästä tarkoitus olisi hommata tuolle -05 600f cbr.lle kaveri tuohon pihaan (siis kohta talliin) näin syksyllä. vaihtoehtoina olisi hornetti tms tai sitten jos itse ottaisin "uuden" pyörän niin joku rr kyykky ja vaimo saisi sitten kurvailla hondalla.. nooh jos joku takoisi hiukan järkeä päähäni että kahta pyörää ei kannata pitää ja varsinkaa sitten kahta kykkyä.. smotot on pois suljettuja koska välillä pitäisi menopelejä vaihtaa ja emäntä ei kuulema sellaseen koske. mites nuo -03/ tuoreemmat 636 kawat? entäs gsx-r ? voisi myös olla joku avk peli mutta mites tuo rungon yms mittaus? mitä muuta noissa korjattavissa pitää huomioida? olisi nimittäin +6000€ tarjolla -05 636 kawa siellä.. tiedän että jokainenhan tälläset asiat itse päättää mutta ajattelin nyt kysellä silti...
lookaround_orig.gif

Meillä tehtiin kompromissi, myytiin vanha pois ja ostettiin sellainen jolla molemmat voivat ajaa, R6. Kävi mielessä kahden pyörän pito, mutta sitten totesin että niillä kilometreillä ei kannata.

Tähän mennessä hauskaa on ollut jammulla ajella, vaikka sitä ennen oli kolme tuhatkuutioista. Suosittelen harkitsemaan, käy ainakin kokeilemassa. Suzuki ei nimittäin tuntunut jampin jälkeen miltään...

Kawa oli myös hyvä, mutta jotenkin en luota sen laatuun aivan yhtä paljon. Taitaa kumminkin olla mutua.

Tyrkytämpä mopoani sullekin. Katso nettimotosta Triumphia
Pitäisi päästä moposta nopsaan eroon kun alkaa maastamuutto painaa päälle.

Triple sopii myös hameväelle, vaimo on ehtinyt tuolla tänä kesänä ajella huomattavasti enemmän kuin minä itse.
Sopii myös pienemmälle kuskille, vaimolla pituutta vähän päälle 160cm.
Hinta-laatu suhde on takuuvarmasti kohdallaan.

nooh jos joku takoisi hiukan järkeä päähäni että kahta pyörää ei kannata pitää ja varsinkaa sitten kahta kykkyä..
Tietenkin kaks pyörää!
smile_org.gif
Sitä tulee hulluksi a) se, joka istuu ritsillä b) se, joka joutuu ajaan autolla. Maksaahan se, mutta ehdottomasti molemmille omat menopelit.

Toiseksi pyöräksi cebarin rinnalle en osaa ehdottaa muuta kuin VFR (voi johtua mun rajallisesta pyörätietämyksestäkin...) Tuo peli kuljettais tarpeen vaatiessa sekä isännän että emännän ja joukon kamppeita vielä. (ehheheh: miks just joukon kamppeita, miksei kallen tai mikon...?) No joo. Siis VFR ois ihan menevä peli, pystyy nainenkin ajamaan. Mitä tuumisit?

kivoja pelejä molempi mutta jos kuutiot menis yli 600cc niin z kawa olis varmaan myös yksi ehdokas.. mutta pysytään näissä kusiaisissa silti ja ja...
blush.gif
viellä jos miettis sitä nakua...

Älkää vaan käykö kattoon FZ6S pyörää! On, niinku, harkiten, sitten...

millanenkohan toi Suzuki GSX-R 600 olis? ja ei haittaisi jos mälli peli olisi (lähinnä siis katteet yms "pientä" sais olla särki poikki). saispahan talveksi jotain tekemistä ensi kesää odotellessa.

Osta multa -01 vuosimallin zx-6r!! Jotain kilkettäkin on kiinni, mm. sliparia, minivilkkua, tuplakuplaa ja hälyä..kuristusosatkin löytyy, harvinaninen candy blue sininen..
wink.gif

En luopuis vielä, mutta kohta elämäntilanne on se että näin "uutta" ei ole järkeä pitää..
confused_orig.gif

Käy ja kukkuu ja jotain laittoakin on mikäli vain haluat askarrella paskarrella (kosmeettista, pientä)..
cool.gif

Muutama kuva..

http://foto-juhani.fujikuvat.fi/album....rch=all

kiitoksia tarjouksista mutta kawasta tosiaan uudempi malli tai sitten toi viimesin gixsu. jälkimmäinen kyllä olisi tällä hetkellä ykkösenä. viellä kun löytyisi sopiva ehdokas. nooh yksi on jo kiikarissa joten...
hornettikin olis toisaalta kiva mutta ei ole viellä sykähdyttänyt noi nakut..

vaikka cbr onkin hyvä pyörä niin ei toista sellaista tarvii... kyllä tuo -05 riittää meijän perheeseen.
smile_org.gif

Back