Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palautumaton kaasukahva olis ihan kätevä esmes ilman käsiä keuliessa, ei tartte pelata tyhjäkäynnin säätöjen kanssa..Jos kaasukahva on jäykkä, niin joku sitä yleensä jumittaa. Ja jos vikaa ei ole, niin sellainen muovinen lisälärpäke kahvassa (mikä se nyt oikealta nimeltä onkaan) on varmasti käyttökelpoisempi kuin palautumaton kaasukahva.
Riippuu vähän pyörästä.Jos kaasukahva on jäykkä, niin joku sitä yleensä jumittaa.
Tällaisia Vista Cruisereita minäkin olen nähnyt. Tuo puntista kierrettävä lukko tuntuu kyllä melko hurjalta. Miten se tarvittaessa saadaan nopeasti pois päältä?Maailmalla suosituin "throttle lock" lienee Vista Cruise.
Kaverilla on tommonen, kaasu lähtee pois päältä kun vain kääntää kahvasta.Tällaisia Vista Cruisereita minäkin olen nähnyt. Tuo puntista kierrettävä lukko tuntuu kyllä melko hurjalta. Miten se tarvittaessa saadaan nopeasti pois päältä?Maailmalla suosituin "throttle lock" lienee Vista Cruise.
Hmm. Voi toimiakin, mutta mahtaako olla hankala nyppiä pois sieltä välistä,Saman asian ajaa sopivankokoinen o-rengas, jonka muljauttaa kaasukahvan ja katkaisija"panelin" väliin.