epoksi
New member
POPilla oli 22.1. saakka tarjous, jolla sai vielä extra 15% alennusta ensimmäisestä vuodesta. Selittyisikö erotus tuolla?
No selittyyhän se, olipa päässyt unohtumaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
POPilla oli 22.1. saakka tarjous, jolla sai vielä extra 15% alennusta ensimmäisestä vuodesta. Selittyisikö erotus tuolla?
1.2-17 otettu Uusi osakasko vakuutus KTM 625 SMC OP-Pohjolan hinta 612 €/v. Ja Lähi-Tapiolan hinta 337€
ikä 45v.
bandit1200
160€/v
Tuo R1200R on vähän samaa sarjaa kuin mun R1100GS, joka on kylläkin 18 vuotta vanha.Tsiisus. Mulla BMW R1200R:lle Pohjolassa isokasko + liikennevakuutus 1075 e/vuosi. Mutta bonareita on vasta 20, koska pyöräkin ollut mulla vasta pari vuotta. Tein tarjouspyynnön uuden lain mukaisesta vakuutuksesta, mutta Pohjolassa ei vielä semmoista saanut. Muiden yhtiöiden laskureilla hinta olisi totakin korkeampi. Mutta että 160 e/v. Sitä ootellessa.
Alle 400€ saa edes liikennevakuutusta

Älä usko laskureita, mullekin laski reilun 700€:n hinnan, mutta spostilla tippui liki neljäsatkua pois
Ja mulla sisältyy noi erittelemäsi vakuutukset kaskoon...tosin tein liikennekäytöstä poiston lokakuun lopussa ja otan takaisin käyttöön huhti-toukokuulla, joka tuli maksamaan Trafille kaikkinensa 6€. Ilmeisesti sit hyvittävät jotain ympärivuotisessakin vakuutuksessa tosta poistosta??

Lähitapiolan laskuri antoi tollasen hinnan70% / 70% VZR1800,
Liikennevakuutus, vuodenaikahinnoiteltu202,89 €
Laaja Kasko472,53 €
Lunastusetuvakuutus98,31 €
Autopalveluvakuutus36,70 €
Kokonaishinta 810,43 €
Itselläni on myöskin lunastusetuvakuutus,taisi olla jotain noin suurinpiirtein 132,27€
Elikkä kysymys kuuluu...,onko teillä kellään käytännön kokemusta siintä ,kuinka paljon paremman korvauksen saa pyörän joutuessa lunastuskuntoon?(lupaavat 30%,maksavat vaikkapa 8% tai jotain).
Zetorissa kokovuoden vakuutusmaksu 461,38€
Missä zzr1400 noin halpa on? Ja oliko kyseessä pelkkä liikenne, vai kasko vai molemmat? Niin ja paljonko bonuksia?
Kerro tarkemmin, kiinnostaa.
En ole koskaan ajanut kolaria millään ajoneuvolla, enkä kaatunut moottoripyörällä. Miks mulla on sit niin kallis vakuutus, yli tuplaten toi adenauerin hinta? mit vit?