Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OP antaa autovakuutukselle 73% bonarit ja rätkävakuutukselle 70% (liikenne).
Joten vieläkin on jotain heittoa

Pitäs laskeskella onko tämä miten tarkkaa kustetusta, mutta tuskin yhtiöt suoraan max bonusta antaa hyvää hyvyyttään. Toki on vaihtoehto että kilpailu noissa on jo mennyt niin kovaksi, eli anteeksi skeptisyyteni..![]()
-07 ZX-10R OP:lla 1280€ täyskasko ja liikennevakuutus/vuosi. Kuvittelen sen olevan järkevä hinta..?
Mites tää IF:llä oikein menee?
Vakuutus on nyt siirretty seisonta-aikaiseen liikennevakuutukseen. IF ohjeistaa aika voimallisesti, että pyörä pitää ottaa liikennekäyttöön IF:n omilla sivuilla. Jos nyt aamulla otan pyörän käyttöön, niin miten mun käy ratsiassa? IF kertoo sivuillaan lähettävän tiedot eteenpäin Trafille. Kiinnostaisi vain tietää milloin.
Tähän asti olen helposti ottanut käyttöön ja pois kaikki vekottimet Trafin sivuilta, missä näkyy selkeästi, millä saan ajaa milloinkin. Miksiköhän tätä vaihtoehtoa ei IF mainitse? Jos käyn poistamassa Trafin sivuilta liikennekäytöstä, niin noteeraako IF silloin lainkaan hyvityksiä?
Chatti tyttö IF:n sivuilla sanoi hiukan epävarmasti, että voi Trafinkin sivuja käyttää.
OkItse tein syksyllä liikenteestä poiston trafin sivuilla ja käyttöönoton taas keväällä. Ifin tiedot päivittyi sieltä suoraan eli ifin sivuilla en kummallakaan kerralla tehnyt mitään.
Ok
Elikä maksuliikenne katkesi Trafin kautta tekemällä myös.
Joskus huhut kertoivat, että jotkut vakuutusyhtiöt eivät olisi katkaisseet maksuliikennettä ilman erikseen heille ilmoittamista. Liekö ollut sitten huhua vain?
Kaskosta putoaa pois törmäysvakuutus, mutta muut kaskon osat jäävät voimaan.Ainakin muiden kuin liikennevakuutuksen osalta maksut juoksevat aina, ellet erikseen irtisano vakuutusta. "Voihan se hirvi juosta autotalliinkin", niin kuin Lauttasaaressa tapahtui vuonna 1997.
Ok
Elikä maksuliikenne katkesi Trafin kautta tekemällä myös.
Joskus huhut kertoivat, että jotkut vakuutusyhtiöt eivät olisi katkaisseet maksuliikennettä ilman erikseen heille ilmoittamista. Liekö ollut sitten huhua vain?
Vastaanpa itse itselleni.Mites tää IF:llä oikein menee?
Vakuutus on nyt siirretty seisonta-aikaiseen liikennevakuutukseen. IF ohjeistaa aika voimallisesti, että pyörä pitää ottaa liikennekäyttöön IF:n omilla sivuilla. Jos nyt aamulla otan pyörän käyttöön, niin miten mun käy ratsiassa? IF kertoo sivuillaan lähettävän tiedot eteenpäin Trafille. Kiinnostaisi vain tietää milloin.
Tähän asti olen helposti ottanut käyttöön ja pois kaikki vekottimet Trafin sivuilta, missä näkyy selkeästi, millä saan ajaa milloinkin. Miksiköhän tätä vaihtoehtoa ei IF mainitse? Jos käyn poistamassa Trafin sivuilta liikennekäytöstä, niin noteeraako IF silloin lainkaan hyvityksiä?
Chatti tyttö IF:n sivuilla sanoi hiukan epävarmasti, että voi Trafinkin sivuja käyttää.