Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla pyörissä pelkät liikennevakuutukset. Toisessa museovakuutus ja toisessa IF päiväkohtainen seisontavakuutuksellinen.
Jos jättää tielle, niin kuljetuksen pois hoitaa AL-Plusjäsenyyden matkanjatkamispalvelu. Se on voimassa kaikissa ajokeissa, joissa olen itse matkassa mukana. Siis toistenkin ajokeissa.
Mulla pyörissä pelkät liikennevakuutukset. Toisessa museovakuutus ja toisessa IF päiväkohtainen seisontavakuutuksellinen.
Jos jättää tielle, niin kuljetuksen pois hoitaa AL-Plusjäsenyyden matkanjatkamispalvelu. Se on voimassa kaikissa ajokeissa, joissa olen itse matkassa mukana. Siis toistenkin ajokeissa.
Onko palvelu voimassa myös vaimon tai mahdollisesti lapsen ajokeissa, otin itse lisämaksusta perhejäsenyyden?Mulla pyörissä pelkät liikennevakuutukset. Toisessa museovakuutus ja toisessa IF päiväkohtainen seisontavakuutuksellinen.
Onko palvelu voimassa myös vaimon tai mahdollisesti lapsen ajokeissa, otin itse lisämaksusta perhejäsenyyden?
Näin on.Tossa plus-palvelussa ajoneuvolla on kai se 15v ikärajoitus muualla kuin Suomessa. Mutta niin se taitaa olla ainakin osassa vakuutuksiakin riippuen yhtiöstä. Eli kannattanee tarkistaa ennen reissuun lähtöä.
AL-Plus ei ole voimassa vuokra-ajoneuvoissa. Saattaa yllättää joskus.