Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai siis paremminkin niin, että kustomeilla ei vakuutukset nouse läheskään niin paljon kuin supersporteilla.Tänään oli paikallisessa sanomalehdessä juttua vakuutuksista ja siinä Pohjolan edustaja väitti, että heillä muuttuisi syksyllä riskikartoituksen mukaan hinnoitteluperusteet tyyliin kustomeilla alenee supersporteilla nousee...
Vakuutuksiin vaikuttaa niin moni seikka (esim. paikkakunta, pyörän ja vakuutuksen ottajan ikä, vakuutustarjouksen tekijä), että ei voi sanoa suorilta mikä on halvin millekkin pyörälle. Kilpailuta kaikki yhtiöt.Sanokaas mistä vakuutus kannattaa ottaa 1000 kuutioiselle?
Aivan varmaa on ettei vakuutusmaksut alene, mutta kyykky-pyörille voi tulla korotuksiaTänään oli paikallisessa sanomalehdessä juttua vakuutuksista ja siinä Pohjolan edustaja väitti, että heillä muuttuisi syksyllä riskikartoituksen mukaan hinnoitteluperusteet tyyliin kustomeilla alenee supersporteilla nousee...
Joten eikun rohkeasti turbottamaan..Aivan varmaa on ettei vakuutusmaksut alene, mutta kyykky-pyörille voi tulla korotuksiaTänään oli paikallisessa sanomalehdessä juttua vakuutuksista ja siinä Pohjolan edustaja väitti, että heillä muuttuisi syksyllä riskikartoituksen mukaan hinnoitteluperusteet tyyliin kustomeilla alenee supersporteilla nousee...![]()
Totta turiset tuossa, hullu paljon työtä tekee jne. Tämä voiton maksimointi alkaa vaan olemaan aika vakio vastaus nykypäiväna hintoja mietittäessä, eikä välttämättä mietitä sen pidemmälle. En nyt yritä itseäni noustaa jalustalle vaan mietiskellä näin julkisesti, mitäs jos...Ennen pohjola antoi hälystä 10% pois nykyisin 5%, miks ne enempää antais niiden on tarkoitus tahdä mahdollisimman suuri voitto, eikä sitä alennuksia antamalla tehdä.
Aivan varmasti pysyisivät paremmin tallesa.sanoi:Siis koitin tuossa yllä saada selvennettyä, jotta varastettaisiinko mopoja vähemmän, jos _kaikissa_ olisi esimerkiksi hälytin tahi köytettynä ranteenpaksuisella kettingillä talon seinään?
Tottasanoi:No mikäli niitä ei ihan niin paljon pöllittäisi, niin vakuutusyhtiö ei joutuisi korvaamaan ihan niin montaa euroa vuositasolla?
Aika lähelle osui, tällä vuosituhannella monissa myydyissä ajonesto vakio varusteena, tuo alennushan koski hälyttimellä tai ajonestolla varustettuja kulkineita.sanoi:No nykyisen mallin tuntien, yhtiöt vaativat kohta sen hälyttimen, mutta maksut pysyvät ennallaan.
Mopoille sattuu nykyisellään kaikenlaista. Niihin kohdistuu käsittämätöntä ilkivaltaa ja varkausyritykset on monesti sellaisia, ettei lopputulosta katsoessaan voi kuin ihmetellä, miten yksi varkausyritys tuhoaa koko mopon.Voisiko olla kuitenkin niin, että... no ei tietenkään voi. Nerokkaat matemaatikot ja tilastotieteilijäthän ovat sen varmasti jo laskeneet.
Siis koitin tuossa yllä saada selvennettyä, jotta varastettaisiinko mopoja vähemmän, jos _kaikissa_ olisi esimerkiksi hälytin tahi köytettynä ranteenpaksuisella kettingillä talon seinään? No mikäli niitä ei ihan niin paljon pöllittäisi, niin vakuutusyhtiö ei joutuisi korvaamaan ihan niin montaa euroa vuositasolla? Totta? Eikö tällöin voisi vakuutusmaksua tiputtaa (hälyttimellistä) ja samalla voitto kasvaisi? Totta? No nykyisen mallin tuntien, yhtiöt vaativat kohta sen hälyttimen, mutta maksut pysyvät ennallaan.
No asia erikseen, kuinka suuri osa vakuutusmaksuista menee ihmisen, mopon jne korjaamiseen kolarin/kaatumisen jälkeen...vaan eikös ainoastaan itse kaadutun pyörän korjauskulut mene kaskosta?
Pelko siitä, että prätkäkansa on hurjaa ja mopoon kohdistunut vanadalismi johtaa käden tai jalan, tms. katkaisuun, on hävinnyt kokonaan.