• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vakuutusten hintavertailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuiMui
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan mielenkiintoista luettavaa. Ittelläni IF:ssä ja kun vertaa esim Kawa 1400 IF/Pohjola eroa 6:lle kuukaudelle, ei loppukädessä hirveä hintaero ole Pohjolan hyväksi, about 150€/6kk. No toki rahaahan sekin on.

IF:ssä minut on pitänyt kaikki lisäalennukset (järjestö) + se että IF:stä saa ilkivalta vakuutuksen ilman että tarvitsee ottaa IsoKaskoa. Tämä tietääkseni ei onnistu monessakaan yhtiössä, eli Palo, Hirvi, Varkaus ja Ilkivalta.

Fenniasta kyselin pyörään vakuutuksia täksi kesäksi kun siellä on kaikki muut vehkeetkin tällä hetkellä... Olinpa tipahtaa penkiltä, 250€/ajokuukausi liikenne+kasko
eek.gif

Sitten soittelin lähivakuutukselle ja sieltä tarjosivat sit 120€/ajokuukausi liikenne+kasko...

Taidanpa vaihtaa vakuutusyhtiötä...

Niin ja siis mopona 600 RR CBR... '05 vuosimallia...

Olen ollut iät ja ajat IF:n asiakas sen koomin vakuutusten hintoja seuraamaatta. Vaimo siinä sitten alkoi kauhistelemaan vakuutuslaskun saavuttua. Kun tarkistimme oman mopomme, silloin -00 1100 Pani, vuosimaksua, niin persielleen olin lentää minäkin. Kilpailutuksen jälkeen saimme Pohjolasta saman vakuutuksen 535€/v halvemmalla. Ts. mopon vakuutushinnalla IF:ssä vakuutamme nyt koko talouden.  Vakuutusyhtiötä on varmaan joskus vaihdettu vähemmästäkin, arvelisin.

Vaihdoin if:stä pohjolaan ja hinta ero vuodelta on noin 1200€!!
crazy.gif

IF:ssä yksi kk oli 150€ ja pohjolassa yksvuosi kaskolla ~300€ !
062802jumpie_prv.gif

Minä vaihdoin Pohjolasta IF:iin. Liikennevakuutushan on pakollinen ja jos vain sen ottaa niin varmaan Pohjola OK. Jos jotain korvauksia pitäisi saada jostain muusta vakuutuksesta niin kyllä Pohjola on sieltä nihkeimmästä päästä.
033102ass_1_prv.gif

500 Euroa näkyi vakuutusmaksu olevan 5kk:n ajalta Suzuki GSX 1400:lle. Eli liikennevakuutus ja täyskasko 70% bonuksilla. Joissakin yhtiöissä näkyy olevan sellainen systeemi että myös talvella voi ajaa eikä mitään seisonta-aikoja tarvita. Ajan kuitenkin vain kesäisin ja tämä systeemi sopii minulle.

Back