• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Valinnan edessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TiJuKo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TiJuKo

New member
Valinnan edessä...

Olen hankkimassa parin vuoden tauon jälkeen uutta pyörää. Vahvimmat vaihtoehdot ovat tällä hetkellä Yamahan MT-09 tai 10. KTM Superduke on myös jotenkin takaraivossa kummittelemassa. 21v poikani tulisi ajamaan varmaan enemmän kuin minä ja siksi vähän nuo ylitehokkaat arvelluttaa. MT-07 olisi tietty järkevä, mutta sieltä ei sitten paukkua löydykään niin halutessa...

Mitä arvon raati suosittelee...?

TB ois tietenkin ainoa järkevä vaihtoehto , mutta tosta luettelosta MT-10

mikä on ylitehokas :blink:

aivan sama vaikka ois 700 heppaa, se on oikeasta ranteesta kiinni :respect:

TB ois tietenkin ainoa järkevä vaihtoehto , mutta tosta luettelosta MT-10

mikä on ylitehokas :blink:

aivan sama vaikka ois 700 heppaa, se on oikeasta ranteesta kiinni :respect:

Mikä on TB?
Tietty se on ranteesta kiinni, mutta onko 21v kundilla tarpeeks maltilliset ranteet? Olen muutaman kerran ajellut MT-10:llä ja se minullakin on vahvin vaihtoehto... :orgmp:

Mikä on TB?
Tietty se on ranteesta kiinni, mutta onko 21v kundilla tarpeeks maltilliset ranteet? Olen muutaman kerran ajellut MT-10:llä ja se minullakin on vahvin vaihtoehto... :orgmp:

Mä ajattelen niin että ostat niin tehokkaan että varmasti riittää. Pysyy muksullakin kunnioitus pyörään ja jaksaa ajaa maltilla. Vähän sama kun puukossa. Muksuile terävin puukko mitä markkinoilta saa, ei tarvii käyttää voimaa vuolemiseen. Nim. Muksulla Kujanpään nikkaripuukko ja yhtään haavaa ei ole tullut.

Jos mulla olisi ollut 21-vuotiaana joku MT-10, en varmasti olisi tätä kirjoittamassa.

Mä ajattelen niin että ostat niin tehokkaan että varmasti riittää. Pysyy muksullakin kunnioitus pyörään ja jaksaa ajaa maltilla. Vähän sama kun puukossa. Muksuile terävin puukko mitä markkinoilta saa, ei tarvii käyttää voimaa vuolemiseen. Nim. Muksulla Kujanpään nikkaripuukko ja yhtään haavaa ei ole tullut.

täysin samaa mieltä ite olen aloitellut 70 luvulla ja kyllä 750 ja ja viimeistää 900 kawa opetti woiman kunnioitusta niin että vieläkin muistaa tilanteita Että olipa täpärä pelastus.
heti vaan niin paljon woimaa ettei tule mieleen vetää joka paikas täydet niinkuin noi kusiaiskuskit tekee..
ja on helpompi oppiakin kun voima paikalla jo tyhjäkäynnistä asti eikä jossain kymppitonnin takana .
isoa voimaa voi annostella pientä ei...
16 v kuuluis vieläkin saada oikeita pyöriä... ei tulis harhaluuloja kaiken osaamisesta ...

Ei lähtenyt henki, mutta kortti lähti pitkäksi aikaa.

Ysillä on luontaisempaa ja helpompaa kruisailla rauhallisemmin, kymppi jyristää enemmän matalilla kierroksilla.
Ysissä silti potkua ihan riittävästi, tuntuu jopa ärtsymmältä alhaalla normiajossa kuin kybä.
Tosissaan vedellessä tilanne on tosin sitten aivan toinen.

Viimeksi muokattu:
MT-10:stä SP malli, tai sit vaan suosiolla se iso Duke.

V4 Tuonokin on muute hyvän hintanen. :right:

Ei lähtenyt henki, mutta kortti lähti pitkäksi aikaa.

Ysillä on luontaisempaa ja helpompaa kruisailla rauhallisemmin, kymppi jyristää enemmän matalilla kierroksilla.
Ysissä silti potkua ihan riittävästi, tuntuu jopa ärtsymmältä alhaalla normiajossa kuin kybä.
Tosissaan vedellessä tilanne on tosin sitten aivan toinen.

Tuo on hyvä pointti. Tän vuoden ysissä on, ainakin testin mukaan saatu huomattava parannus juurikin matalilla kierroksilla ajamiseen. Itse en ole sellaisella ajanut. Vielä. Vois olla ehkä kuitenkin järkevämpi vaihtoehto.

Tuo on hyvä pointti. Tän vuoden ysissä on, ainakin testin mukaan saatu huomattava parannus juurikin matalilla kierroksilla ajamiseen. Itse en ole sellaisella ajanut. Vielä. Vois olla ehkä kuitenkin järkevämpi vaihtoehto.

Mutuna heittäen niin MT 09 on varmasti riittävä kadulla kruisailuun ja syöttämiseen, ja hinta on ihan eri versus kymppi. Toisaalta ymmärrän hyvin vaikka hankintalistalla olisi Desmosedici kahdesti vuodessa nakkarille ajeluun periaatteella, koska mä voin.

Sun valikoimalla ei voi mennä väärin. Näin väitän.

Back