• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Valinnan vaikeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sartre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osta vaan ihmeessä Ducati noista kahdesta jos sellaista teke mieli. Mikäli nyt tyrit ostoksen ja haet Suzukin, se harmittaa myöhemmin aivan varmasti.

Ja kyllä, vaikka SV on ihan jees, se todellakin on aivan eri tuntuinen laite kuin SS-Ducati. Ja niissä on melkoisen paljon eroa tehokäppyröistä huolimatta.

SV Suzukia voisi luonnehtia sanalla "villasukka".
tounge.gif

Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin ehdottomasti Ducati jo pelkän ulkonäön perusteella. SS750 ei oo kokemuksia, mutta tollasella SS800 oon ajanu ja se oli varsin mukava peli.
thumbs-up.gif

Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin ehdottomasti Ducati jo pelkän ulkonäön perusteella. SS750 ei oo kokemuksia, mutta tollasella SS800 oon ajanu ja se oli varsin mukava peli.
thumbs-up.gif
*reps*

Hilpeä kommentti kaverilta, jonka sigussa lukee:  Suzuki Rapes All Ducati's  
biggrin.gif
tounge.gif

Mutta joo. Kyllä se on ilmeisesti Ducce hankittava. Käydään nyt vielä tällä viikolla kurkkaamassa yhtä SV:tä jos se nyt totaalisesti veisi sielun mukanaan, mutta epäilen.

Se mitä on noista duccen nokista vielä sanottava, että varmatoimisempihan tuo Duccen nokkakonstruktio periaattessa on jos tavalliseen verrataan. Ainoa josta pitää olla huolissaan on se hihnojen kunto. Ja mitä nyt itsellä on hihnoista kokemusta, niin hyvinpä nekin kestävät, kunhan vaan muistaa niitä aika-ajoin huoltaa. Toki fakta on se että huoltamattomassa Ducatissa varmastikin tapahtuu ongelmien sattuessa kauheampia asioita, kuin tässä perinteikkäämmässä versiossa. Näin siis ainakin minun maalaisjärjelläni. Ja tässä vaiheessa lienee kuitenkin hyvä sanoa, että minä mitään mistään oikeasti tiedä
biggrin.gif
.

Back