Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tota mä oon käyttänyt. Sillä on helppo vertailla etu- ja takarattaan vaihtoehtoja. Täytyy kuitenkin muistaa, että se antaa teoreettisen nopeuden. Mulla oli vaihtovalo asetettu 10500 ja kun vaihdoin kutoselle, niin p-box näytti 288. Laskurilla kierrosluvun pitäisi olla silloin 9450. Joten aika positiivisiä noi alkuperäiset kiekkamittarit+ tietysti sutiminen jne.
No niinhän siinä käy jos takaratas on baut kolme kertaa suurempi.Karkeasti ottaen eturattaan pienentäminen yhdellä hampaalla tekee saman muutoksen kuin takarattaan kasvattaminen kolmella.
-05 pikkuninjassa rajotin jotain vajaa 14500 (oikeet kierrokset) ja kiekkamittarin punanen 15500-17500...aika positiivisiä noi alkuperäiset kiekkamittarit
kiihtyvyys paranee,huiput putoaa; 1=100, 2=135, 3=170, 4=203, 5=230 ja 6=250 siis 10trpmHmm. En saa tuota toista toimimaan (työpaikan ikivanha selain ehkä syynä) ja tuon talukon mukaan RSV:ssä muuttuisi vakiosta 16/40 ja 2.50 tilaamillani rattailla 15/41 lukemaan 2.73. Osaakos joko heittää jotain infoa / spekulaatiota miten käy kiihtyvyyden, ykkösvaihteen pituuden ja huipun kanssa?
Käsittääkseni vakiona huiput n. 270km/h ja ykkösellä kulkee n. 115km/h / 10trpm.
Kiitoksia! Tuohan on paperilla aivan täydellinen muutos.kiihtyvyys paranee,huiput putoaa; 1=100, 2=135, 3=170, 4=203, 5=230 ja 6=250 siis 10trpm