• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Valohoito huollot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tonppa

New member
tänne kaikki tieto kenenkä mopo on saanut valohoitoa ja missä liikkeessä niin osaa muut kiertää kaukaa kyseisen liikkeen
smile_org.gif
ruvetkaa nyt ihmiset merkkaileen ja tutkimaan asiaa ....toi tm testi kertoi aika paljon miten meitä motoristeja kusetetaan...

Niin, veti mietteliääksi se testi.
Mutta onhan tuohonkin konsti.Siis saada selville onko pyörä oikeasti saanut valohoitoa vain.
Laittaa sinne pieniä ansoja joka puolella.Ruuveja löysälle, kohdistusmerkin säiliön kanteen, langanpätkän katteen ja rungon väliin, väriliidulla merkkejä.....kaikenlaista voi viritellä ja näkee sit onko esim tulpat vaihdettu, tai öljysäiliön kantta avattu, maksoiko turhasta...
Siin on sitten helppo sanoo jo liikkeen pihalla, ettei ole tyytyväinen.

Tiedä sit valohoidosta, mutta tällä hetkellä tutkin selkeää koneremontin yhteydessä tehtyä vilppiä, olis pitänyt stefa vaihtaa oli kuitenkin tultu siihen tulokseen et liian iso homma ja korjattu silikonilla vuotavaa stefaa, nyt oli sit mennyt nesteet sekasin ja kone kilahti. Nimiä en mene lausumaan ennen kuin olen saanut jotain selveetty, että kuka maksaa uuden ja vielä kalliiimman rempan. Kyse on mönkijästä..
Huollot tehty valtuutetulla ja maahantuojalla.
mad.gif

No kokemusta ei juurikaan valohoidosta ole, mutta tässä talven aikana tullut huollot suoritettua itse. Oppii tekemään ja tulee tehdyksi!
smile_org.gif

Tiedä sit valohoidosta, mutta tällä hetkellä tutkin selkeää koneremontin yhteydessä tehtyä vilppiä, olis pitänyt stefa vaihtaa oli kuitenkin tultu siihen tulokseen et liian iso homma ja korjattu silikonilla vuotavaa stefaa, nyt oli sit mennyt nesteet sekasin ja kone kilahti. Nimiä en mene lausumaan ennen kuin olen saanut jotain selveetty, että kuka maksaa uuden ja vielä kalliiimman rempan. Kyse on mönkijästä..
Huollot tehty valtuutetulla ja maahantuojalla.  
mad.gif
paas pistäen tänne viestiä kun asiaa saat lisää selvitettyä.
eikö kenenkään muun mopo ole saanut valohoitoa??
wink.gif

ja olis kiva tietää miten olette asian hoitaneet kun olette huomanneet valohoidon.
lookaround_orig.gif

No itsellä yamahan 10tkm huollossa olis pitänyt tarkistaa tulpat ja ilmansuodatin.Niin kun kyselin huoltomieheltä että missä kunnossa ne oli,siihen huoltomies vastasi että miten niin!Minä siihen että sehän kuuluu huoltoohjelmaan.Siihen tämä ukko vastasi että kyllä ne oli kunnossa.
No asia jäi vaivaamaan sen verran että otin ilman putsarin irti,eihän sinne ollut koskettu kuin tehtaalla viimeks? on se kiva kun joutuu maksaa kumminkin täyden hinnan vaikkei kaikkee katota mitä pitäs.No onneksi takuu loppuu keväällä niin saa itse huoltaa tästä lähtien.
Kyseinen huoltoliike löytyy Jyväskylästä ja on valtuutettu huoltoliike.Itse just sen takia ostin virallisen maahan tuojan kautta että kaikki toimisi,mutta seuraava pyörä tulee kyllä ns;harmaatuonti!
Niin ja en ole siihen liikkeeseen sen koomin rahojani vienyt,kelpaa ne rahat johonki muuhun liikkeeseen joka ei ole viellä kusettanut
veryangry.gif

Back