Kriisi
Nancy f**king Drew
jostain kumman syystä läheskään koko ajoneuvoileva väestö ei ole noita edes kuullut(jostain kumman syystä ei intin ajoneuvo-opastukset ole ihmisillä muistissa, ovat kyllä kätevät)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jostain kumman syystä läheskään koko ajoneuvoileva väestö ei ole noita edes kuullut(jostain kumman syystä ei intin ajoneuvo-opastukset ole ihmisillä muistissa, ovat kyllä kätevät)
Jostain kumman syystä olenkin kokeillut merkkejä potentiaalisille uhreille. Mutta ei siltikään. Useinkaan.jostain kumman syystä läheskään koko ajoneuvoileva väestö ei ole noita edes kuullut
Autokoulun oppien mukaan pitäisi aina ennen liikkeelle lähtöä katsoa öljyjen lisäksi myös kaikki valot ja vilkut, että kaikki toimii ja muutenkin katsoa että pyörä on asianmukaisessa kunnossa.Harvoinpa sitä itse tulee tuota takavaloa tarkasteltua toimiiko vai ei.
Kawan ohjekirjan mukaan tulee vielä tarkistaa jarrujen toiminta, kaasun palautuminen ja rengaspaineet... sekä ketjujen rasvatilanne, kiertää pyörä ympäri ja ja ja ja ja...Autokoulun oppien mukaan pitäisi aina ennen liikkeelle lähtöä katsoa öljyjen lisäksi myös kaikki valot ja vilkut, että kaikki toimii ja muutenkin katsoa että pyörä on asianmukaisessa kunnossa.Harvoinpa sitä itse tulee tuota takavaloa tarkasteltua toimiiko vai ei.
jossain ohjeissa oli, että myös töötti pitäis tarkistaa. se oiskin kiva jos joka kerta lähtiessä piippailis naapureiden iloksiKawan ohjekirjan mukaan tulee vielä tarkistaa jarrujen toiminta, kaasun palautuminen ja rengaspaineet... sekä ketjujen rasvatilanne, kiertää pyörä ympäri ja ja ja ja ja...Autokoulun oppien mukaan pitäisi aina ennen liikkeelle lähtöä katsoa öljyjen lisäksi myös kaikki valot ja vilkut, että kaikki toimii ja muutenkin katsoa että pyörä on asianmukaisessa kunnossa.Harvoinpa sitä itse tulee tuota takavaloa tarkasteltua toimiiko vai ei.
Öljyjen tarkistus on syvältä, pitäs nostaa vekotin huoltopukille kun ei tuosta muuten yksiksein näe mitään..
Lain mukaan ennen autolla liikkeelle lähtöä on myös tarkistettava, ettei ajoneuvon alla ole mitään tahi ketään mikä voisi vahingoittua kun liikkeelle lähdetään.jossain ohjeissa oli, että myös töötti pitäis tarkistaa. se oiskin kiva jos joka kerta lähtiessä piippailis naapureiden iloksiKawan ohjekirjan mukaan tulee vielä tarkistaa jarrujen toiminta, kaasun palautuminen ja rengaspaineet... sekä ketjujen rasvatilanne, kiertää pyörä ympäri ja ja ja ja ja...Autokoulun oppien mukaan pitäisi aina ennen liikkeelle lähtöä katsoa öljyjen lisäksi myös kaikki valot ja vilkut, että kaikki toimii ja muutenkin katsoa että pyörä on asianmukaisessa kunnossa.Harvoinpa sitä itse tulee tuota takavaloa tarkasteltua toimiiko vai ei.
Öljyjen tarkistus on syvältä, pitäs nostaa vekotin huoltopukille kun ei tuosta muuten yksiksein näe mitään..![]()
Huh. Tuommoisen sattumuksen jälkeen kuluu helposti puolikin purkkia diapamia ennen kuin rauhoittuu ja voi taas juoda kahvia muustakin kuin vauvamukista.Kerran näin marketin parkkiksella kun eräs nainen vain tormasi auton sisälle ja lähti ajamaan.![]()
Kyllä vituttu. Ajoin sen jälkeen 25 km pitkät päällä.
Sano muuta. Rikkomalla noin röyhkeästi meidän kaikkien parhaaksi määrättyä lakia, hän sai minut sellaisen ällistyksen tilaan, etten edes huomannut ottaa rekisterinumeroa ylös. Auton alla olisi voinut lymyillä vaikka naapurin vauva, tai rusakonpoika.Huh. Tuommoisen sattumuksen jälkeen kuluu helposti puolikin purkkia diapamia ennen kuin rauhoittuu ja voi taas juoda kahvia muustakin kuin vauvamukista.Kerran näin marketin parkkiksella kun eräs nainen vain tormasi auton sisälle ja lähti ajamaan.![]()
Uusissa Triumpheissa on aina valot päällä (jos ei ole polttimo sitten pimeänä) Eli valokatkaisija = virtalukko.Onko pyöriin saatavana valomuistia? Luulisi ettei voi olla niin yksinkertainen laite kovin kallis.
Nyt kyllä repesin totaalisesti. Kiitos nauruista.Huh. Tuommoisen sattumuksen jälkeen kuluu helposti puolikin purkkia diapamia ennen kuin rauhoittuu ja voi taas juoda kahvia muustakin kuin vauvamukista.Kerran näin marketin parkkiksella kun eräs nainen vain tormasi auton sisälle ja lähti ajamaan.![]()
Uudemmissa pyörissä ei ole enää edes valokatkaisijaa ja vanhemmissa valoja ei tarvitse ottaa pois päältä, nehän sammuu kun virta katkaistaan avaimella Ei kai tässä enää muisteja tarvita..?Onko pyöriin saatavana valomuistia? Luulisi ettei voi olla niin yksinkertainen laite kovin kallis. Vilkulle voisi laittaa summerin tai jonkun muun helposti huomattavan ilmaisimen jonka kuulee kypärä päässäkin.
et oleMä olen siiten varmaan joku poikkeus. Kun ekaa kertaa lähtee aamulla pyörällä liikkeelle niin tarkistan jarruvalon ja vilkkujen toiminnan, menee varmaan 5 sek...
Hmm.. Bemussa automatiikka hoitaa kaiken muun, paitsi..et oleMä olen siiten varmaan joku poikkeus. Kun ekaa kertaa lähtee aamulla pyörällä liikkeelle niin tarkistan jarruvalon ja vilkkujen toiminnan, menee varmaan 5 sek...![]()
mulla rutiini menee:
- laukut paikalleen
- rööki huuleen
- vilkaisu öljyntarkistusikkunaan
- kone käymään
- valojen ja vilkkujen tarkistus
- jarru/kytkinnesteen tason tarkistus
- jarrukahvan puristelu
- ketjujen kireyden tarkistus
- takarenkaan silmämääräinen tarkistus (pari pyöräytystä, säilytän keskituella))
- tumppi roskiin
- baanalle
menee varmaan 3min...
![]()