kap57
New member
Jonkinmoisen ratapyörän hankinta aloittelijan harrasteleluksi on pyörinyt mielessä jo jonkin aikaa ja tämän kesän ratapäivien aikana ajatus on vahvistunut... Enää ei viitsisi kiusata -87 CBR600:sta vaikka sillä ihan kiva onkin ajella tehonpuutteesta huolimatta. Tarkastelussa on noin 10-15 vuotta vanhat sportit, joista ei ainakaan Saksassa tarvis paljoa pulittaa ( rekisteröinti ei ole välttämätöntä joten veroja ei tarvitse maksella ). Valtamerkkien kuussatkut ovat ykkössijalla, mutta nyt on mietintään noussut myös isommat koneet etunenässä 92-95 Firebladet. Oma ajotyyliin saattaisi sopia hieman vääntävämpi kone, mutta miten alusta yms. näissä malleissa passaa radalle?
Aihiolle olen antanut hintahaarukaksi alle 2000€ enkä siihen lisää pistä kuin todella poikkeustapauksessa. Käyttöpyöränkin nuorentaminen on edessä ja tallissa on muutenkin jo yhteensä 6 pyörää... Lisäksi kuskin taidot eivät vaadi huippuominaisuuksia pyörältä eikä kierrosennätyksiä ole tarkoitus metsästää. Itse pystyn tekemään tarvittavat rempat, joten uusille osille pitää varata hieman käyttövaroja
. Tiedän toki, että uudemmat versiot ovat kuin toiselta planeetalta; vielä ei ole niiden aika, pitää opetella ensin ajamaan
Aihiolle olen antanut hintahaarukaksi alle 2000€ enkä siihen lisää pistä kuin todella poikkeustapauksessa. Käyttöpyöränkin nuorentaminen on edessä ja tallissa on muutenkin jo yhteensä 6 pyörää... Lisäksi kuskin taidot eivät vaadi huippuominaisuuksia pyörältä eikä kierrosennätyksiä ole tarkoitus metsästää. Itse pystyn tekemään tarvittavat rempat, joten uusille osille pitää varata hieman käyttövaroja