• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vanha GPZ 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ted

New member
Tämmöinen on kaupan. Tuosta mallista ei löydy kovin paljon tietoa. Osaako joku kertoa tyyppiongelmista tai muista seikoista? :ohmy: Ajattelin ostaa, jos se on säällisessä ajokunnossa, ja opetella tuon kanssa rassaamaan pyöriä itse, tai jotain sellaista. Siis ajettavaksi ja pulttien vääntelyyn.

Tuo edustaa sitä aikakautta,kun Kwaaksakilla oli niitä venttiiliongelmia.Imuventtiileistä loppui säätövara,jos se ongelma on korjattu jo,on tuo varmaan muuten ihan peruskauraa.Toki koeajo kertoo paljon,jos huonosti lähtee kuumana käyntiin,en ehkä ostaisi.

Olen ymmärtänyt, että venttiiliongelmat ovat olisivat 80-luvun lopun ja 90-luvun alun ongelma. Mutta joo. Todennäköisesti tuossa pyörässä on ongelmia, en vain vielä tiedä, mitä. Mutta kiinnostaapi hiukan.

Vanha kunnon GPZ, suoraan legendaarisen Z650 sukua. Kone kestävä, ei muuta ongelmaa kuin nokkaketjun kiristin joka on monesti vaihdettu manuualiseksi automaatilta. Venttiiliongelmat oli uudemmissa 16 venttiilisissä.

Tämmöinen on kaupan. Tuosta mallista ei löydy kovin paljon tietoa. Osaako joku kertoa tyyppiongelmista tai muista seikoista? :ohmy: Ajattelin ostaa, jos se on säällisessä ajokunnossa, ja opetella tuon kanssa rassaamaan pyöriä itse, tai jotain sellaista. Siis ajettavaksi ja pulttien vääntelyyn.

Ventiilit on se mikä on heikko kohta 80 luvulla tuli tuomoisella ajeltua
ventilien lisäksi ei oikeestaan mitään muuta harmia jäänyt mieleen
niitä sai olla säätämässä "koko"ajan säätö/tarkistus väliä kanatta tosiaan noudataa

Back