Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kawan vihree sopii noihin hyvin, itseasiassa kaikkien kasavikojen tulisi olla tuollaisia ällön vihreitä.Niin nythän sen tunnistaa jopa kawaksiJa kaiken yllämainitun lisäksi, mun silmään on vielä perkeleesti paremman näköinen nyt, joten raiskaamisesta ei voine mun käsityksen mukaan puhua....pirun nätti!!![]()
MZ:tko sitten on yksilöllisempiäTuskimpa kannattaa omien vanhojen mopojen perään itkeä, uusi omistajahan saa tehdä sille mitä hyvänsä. Ja kun tässäkin kyseessä vielä ihan tusinapyörä, noita mahtuu varmaan kuustoista tusinaan... Ja kyllä tosiaan paremman näkönen vihreenä!
Ei saa olla tosikkoTuskimpa kannattaa omien vanhojen mopojen perään itkeä, uusi omistajahan saa tehdä sille mitä hyvänsä. Ja kun tässäkin kyseessä vielä ihan tusinapyörä, noita mahtuu varmaan kuustoista tusinaan... Ja kyllä tosiaan paremman näkönen vihreenä!
Kolaritapauksessa tuo sujunee helposti, koska se kilpi ei välttämättä edes vapaudu aivan heti. Omani oli vuosi lunastuksen jälkeen vielä odottamassa lunastajaa runkonumerolle ja moottorille. Paljon muuta käyttökelpoista ei jäänyt jäljelle.Taitaa olla aika yleinen tapa että jos pyörä on rutattu, niin hommataan alkuperäinen tunnus.käyny tod näköisesti ruttutukussa, kovaa hintaa pitää 2-kilpisellä.
mutta outoa että on vielä sama rekisterinumero.
Olisko toi yksi tapa yrittää peittää kaksikilpisyys![]()
Kawan vihree sopii noihin hyvin, itseasiassa kaikkien kasavikojen tulisi olla tuollaisia ällön vihreitä.Niin nythän sen tunnistaa jopa kawaksiJa kaiken yllämainitun lisäksi, mun silmään on vielä perkeleesti paremman näköinen nyt, joten raiskaamisesta ei voine mun käsityksen mukaan puhua....pirun nätti!!![]()
Varsin sopiva varoitusväri![]()
Jep , maininta edellisestä rek.kilvestä näkyy paprulla (jos mällätty, tuontipyöristä en tiedä ) , järjestysnumeron nollauksesta en tiedä ja jos Bluesmänin väite pitää kutinsa uudistuksesta EU:n toimesta , niin tulevaisuudessa niitä ei sitten enää ilmoiteta.Kolaritapauksessa tuo sujunee helposti, koska se kilpi ei välttämättä edes vapaudu aivan heti. Omani oli vuosi lunastuksen jälkeen vielä odottamassa lunastajaa runkonumerolle ja moottorille. Paljon muuta käyttökelpoista ei jäänyt jäljelle.Taitaa olla aika yleinen tapa että jos pyörä on rutattu, niin hommataan alkuperäinen tunnus.käyny tod näköisesti ruttutukussa, kovaa hintaa pitää 2-kilpisellä.
mutta outoa että on vielä sama rekisterinumero.
Olisko toi yksi tapa yrittää peittää kaksikilpisyys![]()
Mutta tietääkö joku mille otetunnukselle tulee uudelleen samalle tunnukselle rekisteröity mopo tai auto? Saako tuolla otteiden järjestysnumeron nollatuksi myös?
Ja onko siinä uudelleen ABC-1 tunnuksin rekisteröidyn rakkineen otteessa maininta "aiempi rekisteritunnus: ABC-1"![]()
Asiahan ei minulle kuulu mutta sellaista MZ:in katettua todella tyylikkään näköistä kyykky/matka pyörää en ole nähnyt noita kavoja arviollta 247...MZ:tko sitten on yksilöllisempiäTuskimpa kannattaa omien vanhojen mopojen perään itkeä, uusi omistajahan saa tehdä sille mitä hyvänsä. Ja kun tässäkin kyseessä vielä ihan tusinapyörä, noita mahtuu varmaan kuustoista tusinaan... Ja kyllä tosiaan paremman näkönen vihreenä!![]()
Joo, en oo tosikko, tuskin tuo meikäläisen rihne kaikkia miellyttää, mutta paljon välii, ei kiinnosta. Jos jostain syystä tuon joskus myisin (ei tule tapahtumaan koskaan), olisi se ihan sama vaikka uusi omistaja sen suohon polkisi, mitä sitten; hänenpähän olisi asiansa. Ja mitä tuohon yksilöllisyyteen tulee, niin suomesta jos toisen tuollaisen löydät, niin kerro ihmeessä siitä minullekkin, olisin oikeasti kiinnostunut siitä tiedosta!!MZ:tko sitten on yksilöllisempiäTuskimpa kannattaa omien vanhojen mopojen perään itkeä, uusi omistajahan saa tehdä sille mitä hyvänsä. Ja kun tässäkin kyseessä vielä ihan tusinapyörä, noita mahtuu varmaan kuustoista tusinaan... Ja kyllä tosiaan paremman näkönen vihreenä!![]()
Jos saan kysyä niin paljon sait hintaa tuosta kun itse myit?meinaa aika kovaa hintaa pyytää tuolla ja on se v....ti rumempikin kuin aikaisemmin.Mitä on tehty mun vanhalle mopolle(sama rekkari)![]()
Tässä lähes uutena
http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=ripee&gid=0
Ja nyt jollain jobbarilla myytävänä
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=ce-95
Meinaan kilometrit oli n17tkm 2005keväällä kun myin(ennen ajokauden alkua)
Eli 3ajokaudessa tullut vaivaiset 5tkm lisää![]()
Heh, magnapappa taas provoaaKawan vihree sopii noihin hyvin, itseasiassa kaikkien kasavikojen tulisi olla tuollaisia ällön vihreitä.Niin nythän sen tunnistaa jopa kawaksiJa kaiken yllämainitun lisäksi, mun silmään on vielä perkeleesti paremman näköinen nyt, joten raiskaamisesta ei voine mun käsityksen mukaan puhua....pirun nätti!!![]()
Varsin sopiva varoitusväri![]()
2005 keväällä Trs putkineen/Boxi/vapaavirtaussuodatin+alkuperäiset hilut mukaan, niin käteisellä 8900e(olin mopon eka-omistaja)Jos saan kysyä niin paljon sait hintaa tuosta kun itse myit?meinaa aika kovaa hintaa pyytää tuolla ja on se v....ti rumempikin kuin aikaisemmin.Mitä on tehty mun vanhalle mopolle(sama rekkari)![]()
Tässä lähes uutena
http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=ripee&gid=0
Ja nyt jollain jobbarilla myytävänä
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=ce-95
Meinaan kilometrit oli n17tkm 2005keväällä kun myin(ennen ajokauden alkua)
Eli 3ajokaudessa tullut vaivaiset 5tkm lisää![]()
![]()