Ei meillä vissiin ole sama viteo, mulla kyllä vilimi alkaa sillä, kun polliisit ajaa jonkin matkaa 96 km/h (Jos nopeuslukema kuvan oik.alalaidassa on poliisin lukema. Siitä se pikkuhiljaa kohoaa niin, että mopon ohittaessa nopeus oli n. 99 km/h. Ja ensimmäisen kerran mopon nopeus mitataan jonkin matkaa perässä ajon jälkeen, kun polliisinkin nopeus on noussut 106 km/h:n. Ja ehkäpä se, että polliiseilla oli väsyttävää puuhaa (kuten puheesta sai kuulla) laukaisi takaa-ajovietin, et sai pikkuisen vaihteluu väsyttävään päivään.
Enkä minä kyllä puhunut hirmukiihdytyksestä, puhuin pikkukiihdytyksestä.
Eikä mun videolla näkynyt todellakaan nopeuden mittausta ennenkuin jonkin matkaa perässäajon jälkeen.
Ja missä kohden viteoo sun mielestäsi mopo lähti pakoon?
Mulle ei se kohta viteosta valjennut. Ei se ainakaan mun mielestä ohittaessa pakoon lähteny, aika ovela pako, jos niin teki

Alkutilanne oli, mulla näkyvässä viteossa, et motoristi ohitti polliisit ja siitä ne kirmasi perään. Mulla ei usean kelaamisen jälkeenkään näkyny mitään todistetta rikoksesta, ennen poliisin jonkin matkaa suorittamaa takaa ajoa/nopeuden mittausta. Ja tämä nopeuden mittaus tapahtui aika kaukana ohitustilanteesta.
Mulla on kyllä Mozilla Firefox, et voi näkyä väärin, mut mun mielestä enemmän mun kertoma pitää paikkansa mulla näkyvästä viteosta, kun sun kertoma.
Spekulaatiot meillä molemmilla saattaa olla yhtä mehtässä.
Pyrkisit sinä edes totuuteen, kun olet kivittämässä muiden sanomia noin kärkkäästi...