jiipeexx
New member
Muutama kysymys ja pyörähän oli R6-02...
- Shifteri
Kannattaako ostaa käytettynä? Onko kuinka vikaherkkää tavaraa ikääntyessään? Onko ne jollain tapaa merkkikohtaisia?
Vaihtoehtoja kaasariversioihin on vissiin muitakin, kun Translogic vai onko?
- Pikakaasu
Saako sen viriteltyä tuosta vakiokaasusta jotenkin niin, että se kans toimii vai hommaanko uuden härpäkkeen suosiolla jostain muualta?
- Putkisto
On mallia pelkkä slipari tällä hetkellä. Ajattelin käyttää säädössä eli kannattaako sitä alkukäyrästöä alkaa etsimään, ts. onko sillä kuinka suuri vaikutus tehoihin. Suutin/neulasarja pitäis ollakin jo paikallaan...ja semmonen superloniputsari ilmeisesti mallia vapaavirtaus...
- Tehoa lisää helposti
Kulkuja saisi kieltämättä olla vähän lisää, edes vähän. Mikä on helpoin ja halvin tie niiden lisäämiseksi? Valmis virimoottori jostain?
Huomioon ottaen, että kustannukset pitäis pysyä järkevällä tasolla tässä tapauksessa. Pyörä on kuitenkin jo vanha ja en usko suurien summien upottamisessa olevan mitään järkeä.
Keulan iskareista sen verran, että riittäneekö pelkkä öljyjen vaihto huolloksi kausittain vai onko ne purettava palasiksi, pestävä jne. Toimivat hyvin.
Semmosta, vinkkejä?
- Shifteri
Kannattaako ostaa käytettynä? Onko kuinka vikaherkkää tavaraa ikääntyessään? Onko ne jollain tapaa merkkikohtaisia?
Vaihtoehtoja kaasariversioihin on vissiin muitakin, kun Translogic vai onko?
- Pikakaasu
Saako sen viriteltyä tuosta vakiokaasusta jotenkin niin, että se kans toimii vai hommaanko uuden härpäkkeen suosiolla jostain muualta?
- Putkisto
On mallia pelkkä slipari tällä hetkellä. Ajattelin käyttää säädössä eli kannattaako sitä alkukäyrästöä alkaa etsimään, ts. onko sillä kuinka suuri vaikutus tehoihin. Suutin/neulasarja pitäis ollakin jo paikallaan...ja semmonen superloniputsari ilmeisesti mallia vapaavirtaus...
- Tehoa lisää helposti
Kulkuja saisi kieltämättä olla vähän lisää, edes vähän. Mikä on helpoin ja halvin tie niiden lisäämiseksi? Valmis virimoottori jostain?
Huomioon ottaen, että kustannukset pitäis pysyä järkevällä tasolla tässä tapauksessa. Pyörä on kuitenkin jo vanha ja en usko suurien summien upottamisessa olevan mitään järkeä.
Keulan iskareista sen verran, että riittäneekö pelkkä öljyjen vaihto huolloksi kausittain vai onko ne purettava palasiksi, pestävä jne. Toimivat hyvin.
Semmosta, vinkkejä?