Batmanninja
MotOrg ry
Onneks oon viel suht nuori, niin ei tollaset "vanhojen äijien" murheet paina![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks oon viel suht nuori, niin ei tollaset "vanhojen äijien" murheet paina![]()
Joo se vie iteltäkin yhden laukun verran tilaa. Pitää varmaan hommata tankkilaukkukin. Noita riippumattoja saa nykyään sellaisia kevyitä, joissa on katos ja hyttysverkko, mutta puut se vaatii. Hyvänä puolena kevyt ja menee pieneen tilaan. Olen sitä miettinyt, mutta kun tykkään kääntää kylkeä ja mitenkäs riippumatossa käännät kylkeä? Se on tuo yöpyminen mikä sen budjetin syö.
Samanlaisia väärinharrastajia näköjään vanhat äijät kuin kaikki nuoret jonnetkin.

Lueskelin: "yhteistyössä Boschin kanssa kehitetty Race eCBS -järjestelmä. Se on suunnattu erityisesti ratakäyttöön ja optimoi jarrutusta kaarteeseen tultaessa jatkaen jarruttamista takajarrulla, vaikka etujarru on jo vapautettu."
Tuli vaan mieleen että on siinä taas yksi uusi riesa - kauankohan menee tekniikan huippuosaajilta aikaa että saa tuommoiset Boschin ja Ducatin tunareiden tekeleet kytkettyä pois käytöstä!
Sekin jäi kiinnostamaan että mitenkähän se uusi kate pitäisi minut siinä tyynen ilman kuplassa! Oishan se mukava, aina olisi tyyntä...![]()
Kannattaa opetella ajamaan, mikään varuste ei kumoa fysiikan lakeja.
ABS-jarrut autossakin on vähän nihkeä varuste. ESP jo ihan homopäällikkökamaa. .
Tuli vaan mieleen että on siinä taas yksi uusi riesa - kauankohan menee tekniikan huippuosaajilta aikaa että saa tuommoiset Boschin ja Ducatin tunareiden tekeleet kytkettyä pois käytöstä!
eihän kyse ole kierrosajoista vaan siitä kuka on kovin
Samaa mieltä.
Polkupyörä ilman vaihteita on paras ja miksi ihmeessä puhelimessa on näppäinten sijaan kosketusnäyttö.
Tuo vanha 1100 twin on kyllä hieno moottori. Vääntö on tässä ja nyt eikä xxxxx kierroksilla. Siihen päälle ylinapakka alusta ja ylitehokkaat etujarrut. Ja pyörä ketterä kuin mikä. 1&2 saa pelata kytkimen kanssa kaupungissa ettei hakkaa ja hyöki hitaissa mutkissa. Nostaa tassua puoli vahingossakin. Ei kaipaa ABS tai luistonestoa. Moottoripyöräilyä aidoimmillaan. Onneksi tuli hankittua tuollainen hypervitkutinkin. Ihan kuin olisi löytänyt jotain uutta ja erilaista fiilistä taas vaihteeksi.Horisenkohan ihan omiani jos väitän hataraan muistiini pohjautuen, että Aprilian RSV4 tais olla ekoja pyöriä, jotka olivat avustimet oikeassa moodissa lähes poikkeuksesta nopeampia radalla, kuin ilman. Jos se absoluttinen kyyti on tärkeä juttu ja tietysti noiden systeemien tuoma turvaverkko, onhan ne ihan verrattomia juttuja. Itselleni askartelin tommosen dinosaurusvehkeen, jossa ei oo mitään niistä ja kaikki onnistuminen/mokaaminen lähtee lähinnä omista tylpistä työkaluistaJos oli tarpeeks liitua, mulla olis molemmat. Tavallaan tykkään ajatuksesta, että se miten onnistun ajamaan tuolla, on yksinomaan kii mun omista hanskoista niin hyvässä kuin pahassa. Mut en mä tuolla paljon muualle aja ku jätskille tai radalle.
Ajoin kortin 40 vuotta sitten Länsi-Saksassa. Ei kuulunut mp-kortti siihen. Vasta äskettäin voi autokortilla ajaa 125:ia.Eikö sulla ollut A kortti automaattisesti B kortin mukana? Vai ajoitko autonkin kortin vanhana?
Mulla on nuoruuden 2T (250-350 kotareita) vuosista takaraivossa vieläkin kytkimen livauttelut, ne tulee ihan puolivahingossa heti kun tuntuu vähänkin siltä, että kaasun hienosäädön kanssa tulee ongelmia1&2 saa pelata kytkimen kanssa kaupungissa ettei hakkaa ja hyöki hitaissa mutkissa.
En ole varma kuulinko harhoja kun tänään olin kuulevinani etusen vingahtavan kun hirvi emo ja poikanen motivoivat tekemään reippaan jarrutuksen. Olin kuitenkin varsin tyytyväinen, ettei ne tunkenut tielle hieman toisessa kohdassa, jossa alkoi kaatosade. Siinä sitä olisi ollut taiteilemista jos ei olisi abs:ä.