• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vanteiden korjausta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BilriX

New member
Olisiko PK seudulla jotain yritystä joka korjaisi vanteiden vaurioita. Tuolla ei varmaan paljoa uskalla ajella tai saati asentaa tuolle vanteelle uutta kumia?

Vanne.jpg

Säröähän tuossa menee äkkivilkaisulla pitkin ja poikin. Ehkä olisi selkeintä ettiä käytetty vanne jostain.

Vanteessa hiuskalkeamia. Laita romukiertoon jo oman turvallisuuden takia. Käytettyä vannetta löytyy alle 200e:llä.

Olen kuullut, että tullinpuomin Shellin alakerrassa vanneoikoja. Itse olen käyttänyt Lappeenrannan suunnalla olevaa yritystä. Linkki: http://www.l-weld.fi

Ebay:stä koittanut tuota vennetta haeskella, mutta kaikki on melkein jenkeissä ja siksi koitankin hekea mahdollisuutta myös korjaukselle. Jos vanne maksaa sieltä rahdattuna about 200€, niin tuolla rahalla melkein tukee mielummin Suomalaista työtä. On hakusessa uutta vannetta, mutta aika hintsusti on tarjolla jos herra googleen on uskomista. Vinkkejähän voi toki antaa jos jossain pistää silmään tuommoinen käytetty kappale.

Mopotin on CBR600F -99

Kyllähän saksan ebay näyttää olevan pullollaan noita... Tohon nyt varmaan käy joku muukin malli vuosi kuin -99 ja varmaan eri mallistakin joten vaihtoehdot senkun kasvaa.

Ebaysta kannattaa katsoa aina erikseen euroopan maat läpi eikä käyttää sitä geneeristä ebay.com saittia, sieltä löytyy lähinnä jenkeistä ja aasiasta saatavaa kamaa...

Sitten on vielä suomen mp purkaamot jotka soitat läpi.. nyt vähän yritystä :;):

Kyllähän saksan ebay näyttää olevan pullollaan noita... Tohon nyt varmaan käy joku muukin malli vuosi kuin -99 ja varmaan eri mallistakin joten vaihtoehdot senkun kasvaa.

Ebaysta kannattaa katsoa aina erikseen euroopan maat läpi eikä käyttää sitä geneeristä ebay.com saittia, sieltä löytyy lähinnä jenkeistä ja aasiasta saatavaa kamaa...

Sitten on vielä suomen mp purkaamot jotka soitat läpi.. nyt vähän yritystä :;):

Purkaamoille laitettu s-postia, ei löydy. Noita ebay sivustoja koittanut käydä läpi, mutta ilmeisesti ollut hakuna vain jenkit? Kahlailin niitä läpi ja yksi löytyi saksasta, mutta tuossahan olikin jo linkki yhteen vanteeseen joten koitan tehdä siitä kauppaa...

Back