Mika700 New member 30.4.2007 #25 Viinaa... Ajellaan sitten ku ajellaan, eli töihi takas ja partyihin. kuka sitä nyt tyhmiä iltalenkkejä heittää, mitä järkeä?
Viinaa... Ajellaan sitten ku ajellaan, eli töihi takas ja partyihin. kuka sitä nyt tyhmiä iltalenkkejä heittää, mitä järkeä?
I_me New member 30.4.2007 #26 Yöksi töihin ja aamulla sitten Kun kerran mopokin alkoi toimimaan. Eihän sen kanssa ole tullut kuin kk. tapeltua
Yöksi töihin ja aamulla sitten Kun kerran mopokin alkoi toimimaan. Eihän sen kanssa ole tullut kuin kk. tapeltua
Feenikz New member 30.4.2007 #27 On niin kylmä taas, että kotiin jään muutaman hörppimään ja huomenna jos sää sallii ni Hyvää wappua vaan kaikille!
On niin kylmä taas, että kotiin jään muutaman hörppimään ja huomenna jos sää sallii ni Hyvää wappua vaan kaikille!
harald73 New member 30.4.2007 #28 Mä kun en ole työläinen tai ylioppilas, en tapaa juhlia vappua. Itse ajelin tänään melkein koko päivän ja tarkoitus ajella huomenna aamusta lisää
Mä kun en ole työläinen tai ylioppilas, en tapaa juhlia vappua. Itse ajelin tänään melkein koko päivän ja tarkoitus ajella huomenna aamusta lisää
Turder New member 30.4.2007 #30 80cc crossin laittoa. Melko hapokas ajosää niin autotallihommiksi meni.
Joikhu New member 30.4.2007 #31 Painuipa mittari justiinsa miinukselle - eli siis Toivottavasti huomenna arska paistaisi niin voisi moponkin käynnistää...
Painuipa mittari justiinsa miinukselle - eli siis Toivottavasti huomenna arska paistaisi niin voisi moponkin käynnistää...
Athene Lady, Sexy Lady 30.4.2007 #32 Päivällä puutarhahommia ja muuta puuhastelua kotosalla. Illalla yleistä rentoilua. Huomenna . Ei voi , kun pitää toimia illalla/yöllä kuskina muutamalle teekkarille .
Päivällä puutarhahommia ja muuta puuhastelua kotosalla. Illalla yleistä rentoilua. Huomenna . Ei voi , kun pitää toimia illalla/yöllä kuskina muutamalle teekkarille .
Cee New member 30.4.2007 #33 Tänään pari ja huomenna ajelulle paitti jos tulee räntää/lunta niin lisää
B Bieffe New member 30.4.2007 #35 Tänään täytyi vaihtaa kesähanskoista paksumpiin - kylmä oli. Kupliva lämmittää Hauskaa Wappua kaikille.
Tänään täytyi vaihtaa kesähanskoista paksumpiin - kylmä oli. Kupliva lämmittää Hauskaa Wappua kaikille.
kale New member 30.4.2007 #37 Mopo tuli huollettua ja nyt ja huomenna ehkä tippa nenässä ja sormet palellen