Varadero XL 1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Blade juu. Oon menossa kanssa ja kymppi tuloo taakse täälläkin.

-k-
singledero.gif
 
komia peli on
smile_org.gif
täytyis ostaa stormilta tommonen spoileri tohon pleksiin et loppuis turbulenssi kypärässä..
 
Joo, mulla oli edellisessä Varapyörässäkin tuo MRA pleksi. Pääsen ite ainakin kokonaan tuulelta suojaan jos tuon lipan kelaa yläasentoon. Daami sano että takapenkillä loppuu kaikki tuuli kun vauhti nousee 120km/h riippumatta lipan asennosta.
Saa tosiaan noita lippoja erikseenkin, kai ne saman asian ajaa orkkis plexin kanssakin.

Huomeniin..... Jos sieltä Kupittaan häsästä nyt ketään löytää...

-k-
singledero.gif
 
Juu. Tuon otoksen jälkeen tuli vielä monen monta pärrää lisää.
Hilippa: Bladehan se mun kanssa siinä höpötti juu.
Enpä tajunnut tosiaan itekkään, esittelykierros olis ollunna pop
wink.gif




-k-
singledero.gif
 
Joo, muutamia varaderoja itsekkin bongailin siellä.
062802moto_prv.gif


Nyt se perhana myrkyn lykkäs.. armoton XX kuume iski, jälleen.
bawling.gif
Kaikki nettimoton tupla-äksät käyty kuolaamassa läpi moneen kertaan. Toivottavasti menee ohi äkkiä tai muuten lähtee varre myyntiin.
biggrin.gif
 
Ajeltiin joskus daamin kanssa lapinreissu xx:llä.
Ei pariinviikkoon tarvinnu suorassa kävellä
lookaround_orig.gif


Varaderolla menee matka kyllä kovastipaljon mukavammin.
Otat vaan panadolin ni kuume laskee pois
tounge.gif


-k-
singledero.gif
 
Onhan toi varadero mukavampi ajella, ainakin verrattuna edelliseen cbr 1000 äffään. Pitäisi käydä koeajolla/istumassa XX niin selviäisi kuinka kyykky se oikeen on. Taitaa olla hivenen kyykympi verrattuna vanhaan cebariin. Ja siinä puutui paikat 100 kilsan jälkeen.
tounge.gif
Ei varressa mitään vikaa ole, tekis vaan mieli hieman lisää potkua.

No mutta eiköhän tämä(kin) tästä ohi mene ja tää taitaa olla muutenkin väärä topikki näille höpinöille.
lookaround_orig.gif
 
Mynetmotoon laittelin kyselyä mun renkuloista. Vastauskin tuli:
"110s is not on stock delivery date 27.05.2011". Toivottavasti karoo kestää vielä muutaman viikon.
lookaround_orig.gif
 
Mynetmotoon laittelin kyselyä mun renkuloista. Vastauskin tuli:
"110s is not on stock delivery date 27.05.2011". Toivottavasti karoo kestää vielä muutaman viikon.
lookaround_orig.gif
Tuossa sun tilauksessa oli vaan etunen tuota Z-mallia. Onko sitä myös takasena, vai eikö vain Mynetillä ollut?
Vastaankin omaan; eli siis Z on kehitetty vain etuseksi? (TiuSon kommentista päättelin...)
 
Jep, vain etusesta on se z-malli. Takasessa ei mitään olekaan; kansainvälisellä foorumilla on (kai) saatu aikaan konsensus että Conti TA:t ovat kaikista parhaat rankaat Varaderoon PAITSI 2007 ja uudempiin jossa on vakioalusta.

(vähän hämää se, että siellä yksi maltalainen on kovasti sitä mieltä että TA on vaarallinen valinta ja hän vaihtoi takaisin Bridgestonen Battle Wingeihin ja ne ovat sairaan hyvät...)

Minulla on 2007 ja tasan vakioalusta ja olen tosi tyytyväinen conteihin, erityisesti radalla ja mutkatiellä. Eturengas voblaa minulla perälaukun kanssa n. 70 km/h vauhdissa jos ajaa ilman käsiä tangolla. Minä tiedä mikä siihen se oikea termi on, mutta tarkoitan että siinä 60-70 paikkeilla jos ottaa kädet irti tangosta (erityisesti jos on perälaukku kiinni) niin laittaa oikeasti aika nopeasti kädet takaisin tangolle. Tai ainakin yhden käden, se riittää.

Tämä z-mallin pitäisi olla vahvistettu ja se vähentää/poistaa mokoman voblauksen. Itse luulen että se tekee sitä jossain määrin joka tapauksessa sopivissa olosuhteissa, se taitaa olla kiinni Varaderon geometriasta... Minulla teki sitä pahemmin kuluneilla Bridgestoneilla.

Radalla ei tasan huomaa mitään huonoa käytöstä (tosin ei ole takapaksi koskaan siellä kiinni ollutkaan...), ei ravista eikä temppuile, pyörä on vakaa kuin mikä!

Asiasta toiseen:
Jos olisi jollain tarvetta sivulaukuille, niin minulla olisi yhdet joutilaat Hondan rtg-paketin isot mustat laukut, sopii 2003 eteenpäin. Pelkät sivulaukut, ei sisälaukkua eikä takalaukkua, boksit olleet edellisessä Varaderossa (2005) ja niissä on Varaderon merkit. Privaa kehiin!

Jossei huomenna sada (ainakaan paljon) --> ahvenistolla
tounge.gif
 
Mulla edellinen Cbr teki tota samaa "voblausta" kun yritti ajella ilman käsiä. Ravistus loppui kun vaihdoin uuden renkaan Shinkon tilalle. Toivottavasti TA:t ei tuota paljoa tee, oli melkoisen ärsyttävä ominaisuus. Jos contit ne sieltä joskus saapuu..
shaun.gif
 
Juu'u, samaa voblausta mullakin.
Nyt 3000km ajettu Metz Tourance alla. Harmi homma jos on renkulasta kiinni. Tuo Tourance kun on muuten minusta ollut ihan pirun hyvä  
nixweiss.gif
Kummosia paineita ootte muuten pitäny ?? Mulla on jotain 2.8bar edessä ja 3.0 takana.

Täytyy kokeilla sitä Tourance EXT vahvistettua mallia sitte seuraavaksi.

-k-
singledero.gif
 
Mulla noin 2,5 - 2,6 edessä ja 3,0 takana. Radalle 2,2 eteen ja noin 2,4 taakse. Painan yli 100 kg. Joskus hiekkatieajeluissa olen laskenut edestä ja takaa puoli baria, mutta se ei minusta vaikuta juuri mihinkään hiekalla, tekeepähän samalla reisulla sitten asvaltilla ajosta huojakkaampaa ja syö takarengasta...

Tourance EXP:stä oli muistaakseni joku "H"-versio, mikä on tehty erityisesti Hondalle (??), voi olla hyvä kumi.

Jotkut sanoo päässeensä EXP:llä yli 10 tkm ja jotkut alle, mutta niinhän se aina on, yhdellä yhtä ja toisella toista...

Aikanaan oli motorradissa testi missä Tourance EXP sai ihan yhtä hyvät (tai paremmat) arvosanat kuin conti TA kaikessa muussa paitsi kestävyydessä vähän hävisi --> Conti TA testivoittaja ja EXP kakkonen. Pyöränä (tietysti) BMW GS.

Jokaisella on oma ajotyyli ja omat mieltymykset, se taitaa olla niin että uusi rengas on aina parempi kun se kulunut minkä on ottanut pois
tounge.gif

Vaikka laittaisi samanlaiset niin tuntuu siltä että ne on paremmat kuin ennen....
 
Back
Ylös