Varadero XL 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vittu ton google driven kans. Jakaa ja jakaa mut muut ei vaan nää. No, toimisko dropbox:

2012-10-16-326.jpg

Ittellä ku on vanhakoppanen, ni siinä on erilainen visiiri ja kiinnitys ja nuita palikoita ei varmaan pysty siihen soveltamaan. Itteekin kiinnostais, josko jollain halvalla kikalla sais tota ilman pyörteilyä kypärän luota pienemmäks vakio visiirillä.

Ittellä ku on vanhakoppanen, ni siinä on erilainen visiiri ja kiinnitys ja nuita palikoita ei varmaan pysty siihen soveltamaan. Itteekin kiinnostais, josko jollain halvalla kikalla sais tota ilman pyörteilyä kypärän luota pienemmäks vakio visiirillä.

Saman hommanhan ajaa läjä prikkoja ja pitemmät ruuvit. :) Ite nyt vaan tein tollaset palikat kun siihen oli mahdollisuus :)

Morjensta pöytään arvon Varadero-heepot, tuli sitten vaihdettua Transalp -> Varaderoon..:jippikaijee:
Meni vaihto vaan näin myöhään syksyyn, ettei hirveästi vielä voi kokemuksia pyörästä kertoa n. 200km pystyny ajamaan.....noh....ehkä keväällä sitte:thumbup:
ja syy pää minun tänne tuloonhan on itse Herra Hesekiel....:kääk:
Mut ei kun hyvää syksyä kaikille ja kevään odotusta.....:kynttila:

Minkä kokoinen mahtaa olla varadero vm-02 pääsuutin??
Onko kukaan laittanut dynojetin suutinsatsia pyörään ja jos on niin minkä kokoinen suutin ja missä pykälässä on neulat??

Minkä kokoinen mahtaa olla varadero vm-02 pääsuutin??
Onko kukaan laittanut dynojetin suutinsatsia pyörään ja jos on niin minkä kokoinen suutin ja missä pykälässä on neulat??

Etupytyn suutin on 168 ja takapytyn suutin 170. Orkkis neuloissa ei oo säätöä ja neulatkin ovat eri etu- ja takapytyllä.
Dynojetistä ei oo tietoa, mut aiempien kokemusten perusteella sanoisin, et kannattaa vältellä, ellei sit oo muitakin "virityksiä"....
Sen oon huomannut, et on pirun herkkä vehje synkronien suhteen, pikkusenkin poskellaan, ni heti nypyttää pienillä kierroksilla.

Morjensta pöytään arvon Varadero-heepot, tuli sitten vaihdettua Transalp -> Varaderoon..:jippikaijee:
Meni vaihto vaan näin myöhään syksyyn, ettei hirveästi vielä voi kokemuksia pyörästä kertoa n. 200km pystyny ajamaan.....noh....ehkä keväällä sitte:thumbup:
ja syy pää minun tänne tuloonhan on itse Herra Hesekiel....:kääk:
Mut ei kun hyvää syksyä kaikille ja kevään odotusta.....:kynttila:

:jippikaijee::jippikaijee: Heh Sitäks läksit.... ?
:crash: Ei vaan ku siistii saada asiallista lisäverta ja aivan varma kevään MMC osallistuja!
:respect: Täältä löydät kyllä konkareilta tietoa kaikesta Varreiluun liittyvästä. Itseäni en vielä sellaiseksi laske :tyhmäminä:

Niin siinä kävi että lunta rupesi tänään tulemaan taivaan täydeltä ja ei auttanut kuin lähteä viemään varre talviunille..

Saattaa olla että joutuu viikonloppuna laittamaan talveksi talliin... Jos vielä vähän kävisi pärisemässä, viime aikoina ei ole juuri tullut kilometrejä kun on ollut aika lyhyitä lenkkejä.

Tänään tuli rakeita, räntää ja vettä. Sitten vielä välissä paistoi aurinkokin... En kohta muista miltä tuntuu ajaa kuivaa tietä:p

Viimeksi muokattu:
Tänään piti mennä autolla töihin:p

Piti valita raaputtaako auton ikkunat vai Varren penkin...

kuvatus.jpg

Helvata kun on talli Hämeenlinnassa ja itse pyörän kanssa Jyväskylässä... Ei nastoja mutta nappulat. Lumisateessa outoa kun pitää ihan hyvin mutta heti kun polannetta niin ei mitään pitoa... Taidan huomenna laittaa talliin, en halua pitää hangessa.:kääk:

Back