Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhutaanhan nyt "oikeasta" Varresta eikä kevariversiosta?Moi olisin vain udellut minkäikäistä porukkaa ajelee tämmöisillä peleillä ja minkälaisia kokemuksia on kyseisestä pyörästä.
No niin no - minusta se on erittäin katu-uskottava.Minäkin olen kolmekymppinen, eikä teholla, kiihtyvyysarvoilla ja katu-uskottavuudella ole enää vaikutusta ostopäätökseen.
Minä ihastuin Varaderossa siihen miten hyvin se sopii omalle kropalle ja ajotyylille. Itse en pidä Varaderoa kovin raskaana tai kömpelönä, vaikka se johonkin ER-6:een verrattuna se sitä onkin. Kaipa se on tottumiskysymys.
Niin no minäkin tykkään pyörän ulkonäöstä ja minun mielestäni se on hyvinkin katu-uskottava raavaalle miehelle, mutta missään yleisessä äänestyksessä se ei taitaisi olla kärjessä...No niin no - minusta se on erittäin katu-uskottava.![]()
Tietysti kyse on siitä, mitä arvostaa...
Onhan varmasti joka pyörässä jotain puutteita, itse olen ajellut ko prätkällä yli 20tuhatta ja pa. mittari olisi kyllä paikallaan, mutta kun varotusvalo syttyy niin sillä ajaa vielä sata kilometriä. Plexiä korotin laminar tuulen ohjurilla ja pyörteily loppui saman tien. Kokoisekseen pyöräksi erittäin kevyt ajaa.Niin no minäkin tykkään pyörän ulkonäöstä ja minun mielestäni se on hyvinkin katu-uskottava raavaalle miehelle, mutta missään yleisessä äänestyksessä se ei taitaisi olla kärjessä...No niin no - minusta se on erittäin katu-uskottava.![]()
Tietysti kyse on siitä, mitä arvostaa...
Jotain pientä valittamistakin itse asiassa on: bensamittari puuttuu ja mittariston pleksi heijastelee ikävästi auringon paistaessa takaa.
Minulla on 2007-mallin ABS-versiossa takapäässä jousenItte reiluna kolmekymppisenä 01 mallin Varren omistaja olen ollut suht tyytyväinen valintaani vaikka kesäisin kilometrit jääkin alle 2000. Ajoasento ja pyörän käyttömahdollisuudet huonommallakin tiellä ratkaisivat aikanaan siirtymisen kyykyistä Africa Twinin kautta Varaderoon, joka siis sopii paremmin meille fyysisesti esim. Afrikkalaista paremmin. Ainoo miinus pyörässä on ton takapään vaimennus, jonka kyllä jo ostaessani tiesin et se kaipaa varsinkin 2 päällä ajettaessa jonkinmoista "virittelyä" tai jäykistämistä.