• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Varaderon modaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peltsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Autovi kertoi sähköpostitse, että penkkien muutokset ovet heillä tulleet maksamaan 250-400 euroa riippuen kuinka suuria lisämuotoiluja penkkeihin on tehty. Pelkkä uudelleen verhoilu 100-160 eukkia plus 85 eukkia geelityksestä.

Mun pitäis kans tutkia mun keskisseisontatukea, pyörä on tosi hankala saada keskituelle muutoin kuin lievästi ylöspäin viettävällä alustalla. lastattuna pyörää on melkein mahdoton saada tuelle, ensin pitää purkaa ylimääräinen paino. Positiivista on se että keskituki kuitenkin on, vaikkakin paska
smile_org.gif

Jos takaisari/jousi on väsähtänyt,niin pyörä makaa alempana ja on raskas kipata tuelle.Huomasin tämän omakohtaisesti kun vaihdoin iskarin,niin jopas helpotti.Voihan niitä tuen jalkoja lyhentää.Senttikin auttaa.

Mulla ois kahtelusa alustaan vähä korotusta myöskin. AQ ois semmonen korotussarja millä hinataan 4 senttiä suunnilleen molempia päitä ylös. Sitte pitää tietenki jatkaa sivujalkaa ja tuota uutta keskijalkaa kans. Oli kyllä niin paskamainen asennettava että ei sitä ihan heti kyllä vihti uudelleen alkaa. Tai ei muuten paskamainen, se jousi vaan oli aika savotta saada paikalleen.

Back