Varastettu zx9r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kavanaki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se siitä
pftroest.gif

Kysymys,korvaako vakuutus ihan normaalisti(mikäli ei 30 pv. sisällä löydy) jos pyörä ei ole ollu lukittuna (vaijerilla,jarrulevylukolla tmv..) eikä hälyjä ole?
Oma blade on autokatoksen alla seinän ja auton välissä muttei ole lukittu..
PS: ja tämä ei ollu kutsu varkaille,jos tänne tulee niin toi->
kaboom.gif
ei riitä...
veryangry.gif

Voihan vempele! Täytyy pitää silmät auki täällä Salonseudulla, jos vaikka näkyis jossain ajossa tai pihalla. Mikä rekkari?

kaboom.gif
Prrkkkkklllll*#*#*# jos tänne varkaat yrittää jep! Silmät auki kruisailen ja toivon että pyöräsi löytyy pian ja ehjänä
thumbs-up.gif

tiedän tunteen. saman kokenut. käyrä on korkealla. jos löytyy, niin toivottavasti pian ja ehjänä, muuten paree, ettei löydy jotta saa suht asialliset korvaukset. niistäkin yleensä joutuu vääntämään.

confused_orig.gif
kyllä osaa v#tuttaa oikeen olan takaa, ja toivoisi et löytyis pikimmiten
mad.gif
kun ajokausi alkaa olla parhaimmillaan ja reissujakin olis edessä mut milläs teet
bawling.gif
ja tuo kuukausi on pitkä aika ilman mopotinta
crazy.gif
ja mun tuurilla korjaus vie sit ainakin jouluun jos löytyy
sad_orig.gif
kaboom.gif
kaboom.gif

Ilmoitus yhtiöön heti, koska ainakin Pohjola alkoi vääntämään kättä minun kohdallani siitä 30 vrk:sta. Eli eivät edes aloita korvausten miettimistä ennenkuin 30vrk on täynnä siitä kun olet vienyt paperit yhtiöön. VASTA sen jälkeen alkoi yli viikon kestävä miettiminen hinnasta
mad.gif
On se tarkastajillekin niin v**un vaikeaa arvioida pyörän hinta kohdilleen, lehdet täynnä vertailukohtia.

Eli siis yli 5 viikkoa olin ilman rahoja/pyörää, helposti voipi mennä lähes koko kesä noiden yhtiö asioiden kanssa.

30 päivää joutuu odottaan iffiltäkin, mut käsityksen mukaan jos ei löydy sitä ennen, niin saan heti rahat, kun karenssi on kulunut, mut millä perusteella ne sen maksaa, onko kokemuksia kuin paljo tulee takkiin
crazy.gif
kaboom.gif

Ilmoitus yhtiöön heti, koska ainakin Pohjola alkoi vääntämään kättä minun kohdallani siitä 30 vrk:sta. Eli eivät edes aloita korvausten miettimistä ennenkuin 30vrk on täynnä siitä kun olet vienyt paperit yhtiöön. VASTA sen jälkeen alkoi yli viikon kestävä miettiminen hinnasta
mad.gif
On se tarkastajillekin niin v**un vaikeaa arvioida pyörän hinta kohdilleen, lehdet täynnä vertailukohtia.

Eli siis yli 5 viikkoa olin ilman rahoja/pyörää, helposti voipi mennä lähes koko kesä noiden yhtiö asioiden kanssa.
Mikä pyörä oli kyseessä? vuosimalli/hinta? paljonko korvasivat? vaikuttaako esim ajetut kilometri ym..?

96 vuoden 900RR Blade, korvaus oli kyllä ihan se mitä oli silloin pyyntihinnat noista. Tästä pari vuotta aikaa. Kilsat vaikuttaa tottakai, rakentelu ei vaikuttanut millään tavalla, kiillotettu runko, maalattu kokonaan, rakennettu perä yms yms.

Luulin itsekkin että kun 30 päivää on kulunut tapauksesta ja paperit asiallisesti ja hyvissä ajoin viety yhtiöön, saisin korvauksen jotta ei koko kesä menisi siinä. No eipä mennyt niin. Päivää ennen kun 30vrk tuli täyteen niin soitin yhtiöön ja kyselin että onkohan tarkastaja jo etukäteen miettinyt hintaa, niin vastaus oli että tarkastaja saa paperit sitten kun se 30vrk täyttyy. Missäköhän ne paperit menee se 30vrk? Todennäköisesti vakuutusetsivällä joka miettii kuumeisesti että onhan tämän nyt pakko olla petos.

Syvin osanottoni. En mitenkään halua ilkkua, vaan antaa vinkkiä. Katoppa mun aikaisempia threadeja, sieltä ois hyvä häläri just tällaisia tilanteita varten.

Pikkuisen tuommonen panee vituttamaan
mad.gif

Syvin osanottoni. En mitenkään halua ilkkua, vaan antaa vinkkiä. Katoppa mun aikaisempia threadeja, sieltä ois hyvä häläri just tällaisia tilanteita varten.

Pikkuisen tuommonen panee vituttamaan  
mad.gif
kyllähän niitä on tullut luettua, ja seuraavaan hälyt tulee
talktohand.gif
mut taitaa mennä kuukausi ennen ku mopon saa, kun mitään ei ole kuulunut tai näkynyt
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Naapureita on haastateltu sen minkä vaan niitä kiini olen saanut, ehkä jotain tiedon rippeitä on saanut aikaan eli , yöllä klo 3 jälkeen ääniä kuulunut parkki alueelta , ja vaalea joku dukaton näköinen paku on kierrellyt aikaisemmin nurkissa
nixweiss.gif
ilmeisesti puolan rekisterissä oleva, jos salo - forssa seudulla näkyy moista vempelettä niin pistäkääpä rekkaria mieleen,
kaboom.gif
ilmeisesti sama porukka kaupittelee koruja ja sormuksia.
033102ass_1_prv.gif
ja näistä kauppiaista on tullut poliisillekkin ilmoituksia aika paljon
mad.gif

Kyllä se siitä
pftroest.gif

Kysymys,korvaako vakuutus ihan normaalisti(mikäli ei 30 pv. sisällä löydy) jos pyörä ei ole ollu lukittuna (vaijerilla,jarrulevylukolla tmv..) eikä hälyjä ole?
Oma blade on autokatoksen alla seinän ja auton välissä muttei ole lukittu..
PS: ja tämä ei ollu kutsu varkaille,jos tänne tulee niin toi->
kaboom.gif
ei riitä...
veryangry.gif
kyllä korvaa ainakin minulla ja vielä mukisematta
wink.gif

Back