• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VARASTETTU!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vito78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ohjeet poistettu...
tounge.gif

edit: juu ei ollu mitään ylimääräisiä lukkoa...Ja tulevaan SP-01 tulee hälyt ( oon vähän kaljaoissa)
biggrin.gif

Itsekin kävin taas laittamassa hälyttävän larrulevylukon paikoilleen. Helppoa noita virtalukkoja on ohittaa. Omaakin kotiloa käynnistelin kauan isolla meisselilä kun lukko oli hajalla.

Toivottavasti ei moni puistokemisti saanut ohjeita ylös...olikin niin monimutkaiset ja tekniset...anteex...

Toivottavasti ei saaneet ja taitaa olla parempi, ettei ainakaan täällä kirjoitella miten pyörät on helppo varastaa.
Olisi kerrankin ollut naapurin kyylääjille "töitä" jos olisivat huomanneet varkaat pyörän kimpussa. Otan osaa menetykselle, mutta toivottavasti asia selviää vielä hyvin.

Noh.. kelaa positiivisesti, pääset tsiigailemaan uutta mopoa!

Toivottavasti oli "ammattimies" asialla, niin se katoaa, eikä löydy hajotettuna muutaman kilsan päästä.

Ellei sulla oo kupolissa vikaa niinkuin esim. mulla on, että pyörällä oli tunnearvoa..huh
crazy.gif
sitten voi vituttaa ja kovaa

HUH! Pieni pala irtois pumpusta,jos kuulis oman mopon hörähtävän käyntiin ilman lupaa.Itselle silmäterä joka peitellään joka ehtoo lenkin jälkeen nukkumaan.Toivottavasti löytyy
thumbs-up.gif

Toivottavasti ei saaneet ja taitaa olla parempi, ettei ainakaan täällä kirjoitella miten pyörät on helppo varastaa.
Juu, mutta Vantaan Hongkong -liikkeestäpä voi ihan rahalla ostaa murtautumissarjan auton sisälle, eikä edes maksa paljoa... Miettikääpä sitä.
Ainiin, se myymälä onkin Vantaalla... Miten niin ennakkoluuloja?
lookaround_orig.gif

Kyllä sillä tunnearvoa oli kun oli osaa laitettu ja pidetty vimosen päälle... Olis melkein ihan sama jos olis joku pakasta vedetty vakio Gixxeri, mut on menny aikaa ja rahaa...

Noh.. kelaa positiivisesti, pääset tsiigailemaan uutta mopoa!

Toivottavasti oli "ammattimies" asialla, niin se katoaa, eikä löydy hajotettuna muutaman kilsan päästä.

Ellei sulla oo kupolissa vikaa niinkuin esim. mulla on, että pyörällä oli tunnearvoa..
crazy.gif
Mulla ei itsellä ole noita vehkeitä kohtaan mitään erikoisempaa tunnearvoa mitä voisi aiemmasta postauksesta päätellä,mutta laitteet pitää olla huippukunnossa ja kiillotettuna,koska paskasella mopolla ei ajele Erkkikään ja Erkki on ei oo edes mikään paskantarkka ukko.
033102beer_1_prv.gif

Osanotot! Veetuksen määrän voi jokainen kuvtella. Piti oikein käydä omaa morjenstamassa tallissa pelkästä empatiasta...
shaun.gif

Osanotot! Veetuksen määrän voi jokainen kuvtella. Piti oikein käydä omaa morjenstamassa tallissa pelkästä empatiasta...
shaun.gif
Pitäisköhän minunkin? Jo vaan ehtivät minun pyörää yrittää ennen kun sain tallin ja nyt sitten ollaan erittäin vainoharhaisia.
confused_orig.gif
Naapuri kun moponsa käynnistää, ni jo ollaan parvekkeelta kurkkimassa et ei vaan minun... vieläkin vit..taa, vaikka sentään sillä pystyy ajamaan. Mutta, onneksi on vakuutukset. Sitä uutta sitten...
smile_org.gif

mad.gif
Pidetään silmät ja korvat auki jos on vaikka motaria myöten tänne j-kylään päin lähtenyt. Tuntomerkit ovat kuitenkin melko helposti huomattavissa...

Liiterin takana on vielä tilaa, ei muuta kun armon laukaus tollasille
mad.gif

Toivottavasti mopo löytyy.

ohjeet poistettu...
tounge.gif

edit: juu ei ollu mitään ylimääräisiä lukkoa...Ja tulevaan SP-01 tulee hälyt ( oon vähän kaljaoissa)
biggrin.gif
Kaljoissa tai ei mutta ainakin tyylitaju on tallella!
thumbs-up.gif

Nimittäin jos seuraava pyörä on SP-1 (tai 2)
062802jumpie_prv.gif

Tuollasessa pyörässä on sekin hyvä puoli, että ei taatusti tule heti samanlaista vastaan ja tuo kyllä huomataan liikenteessä. Toisaalta, tuo toisinaan turhankin runsas huomion herättäminenkin voi olla pahasta.

No voihan vittu! Osanottoni.
Voin hyvin kuvitella miltä tuntuu, multa kerran pöllitty auto eikä koskaan löytynyt.

Pitäis ampua pari varoitukseksi muille. Toivottavasti
saat pyörän takas ehjänä.

Back