Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei viedä edes sinne saakka.Saunantaa ja Lo....
KELE
Juu, mutta Vantaan Hongkong -liikkeestäpä voi ihan rahalla ostaa murtautumissarjan auton sisälle, eikä edes maksa paljoa... Miettikääpä sitä.Toivottavasti ei saaneet ja taitaa olla parempi, ettei ainakaan täällä kirjoitella miten pyörät on helppo varastaa.
Mulla ei itsellä ole noita vehkeitä kohtaan mitään erikoisempaa tunnearvoa mitä voisi aiemmasta postauksesta päätellä,mutta laitteet pitää olla huippukunnossa ja kiillotettuna,koska paskasella mopolla ei ajele Erkkikään ja Erkki on ei oo edes mikään paskantarkka ukko.Noh.. kelaa positiivisesti, pääset tsiigailemaan uutta mopoa!
Toivottavasti oli "ammattimies" asialla, niin se katoaa, eikä löydy hajotettuna muutaman kilsan päästä.
Ellei sulla oo kupolissa vikaa niinkuin esim. mulla on, että pyörällä oli tunnearvoa..![]()
Pitäisköhän minunkin? Jo vaan ehtivät minun pyörää yrittää ennen kun sain tallin ja nyt sitten ollaan erittäin vainoharhaisia.Osanotot! Veetuksen määrän voi jokainen kuvtella. Piti oikein käydä omaa morjenstamassa tallissa pelkästä empatiasta...![]()
Kaljoissa tai ei mutta ainakin tyylitaju on tallella!ohjeet poistettu...![]()
edit: juu ei ollu mitään ylimääräisiä lukkoa...Ja tulevaan SP-01 tulee hälyt ( oon vähän kaljaoissa)![]()