Varoituksen sana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nurkkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nurkkari

New member
Hyvinkään suunnalla pyörii n. 95 vuoden mallinen punainen farkkuGolf. Ei ole kokemusta muuten kuin että lähti valoista
sini - punat päällä hälyajoon.
Sen verran on karvalakkimalli ettei ole tummennuksia takalaseissa.

Kilven voi bongata ZIB-4*4

Vesa

No voi mahoton. Nyt mä pelkään Jokelassa ja Hyvinkäällä kaikkia Golf'feja... oikeesti...

Eikös siellä etelässä päin ole mitä ihmeellisempiä osa noista siviiliautoista. Olen nänhyt tummanvihreeä farkku skodaa, kullanväristä neliovista primeraa jne.... joten mihinkään ei voi enään luottaa, niinkuin joskus reilut kymmenen vuotta sitten, kaikki oli punaisia golfeja........

Mulla on varma tieto yhdestä valkoisesta transportterista jotta se ei ole miliisikotilo. Se kulkee lähes päivittäin porvoon motaria. Joten ei tarvi pelätä valkoisia transporttereita, eiks niin
cool.gif

Mulla on varma tieto yhdestä valkoisesta transportterista jotta se ei ole miliisikotilo. Se kulkee lähes päivittäin porvoon motaria. Joten ei tarvi pelätä valkoisia transporttereita, eiks niin
cool.gif
Valkoiset Transut pitäisi kieltää lailla tavallisilta ihmisiltä ja määrätä ne poliisin yksinoikeudeksi. Saatana kun ne ahdistavat ja lopulta kun olet ajanut kylmä hiki virraten tasan nopeusrajoituksen mukaan jokusenkymmentä kilometriä niin sitten se Transu pyyhkäiseekin ohitse ja kyydissä istuukin vain pari remppareinoa haalareissaan.
mad.gif

cool.gif
Valkoiset Transut pitäisi kieltää lailla tavallisilta ihmisiltä ja määrätä ne poliisin yksinoikeudeksi. Saatana kun ne ahdistavat ja lopulta kun olet ajanut kylmä hiki virraten tasan nopeusrajoituksen mukaan jokusenkymmentä kilometriä niin sitten se Transu pyyhkäiseekin ohitse ja kyydissä istuukin vain pari remppareinoa haalareissaan.  
mad.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Noista tilanteista olen saanut nauttia monet vuodet
cool.gif

Onkohan sallittua maalata auto miliisiauton väreihin? Ja kylkiin sekä keulaan vaikka TH 1959. Hiukkasen tekis mieli kokeilla
tounge.gif

Tommoset siviilipolliisi autot pitäisi kieltää lailla, me esivaltaa kunnioittavat tyypit saisimme avata hanat edes joskus rauhassa. Tätä nykyä ainoa mahdollisuus on keskellä yötä kun ei muita tielläliikkujoita ole, ja silloinki joku mulkku tutkaa puskasta.

Onkohan sallittua maalata auto miliisiauton väreihin? Ja kylkiin sekä keulaan vaikka TH 1959. Hiukkasen tekis mieli kokeilla
tounge.gif
Itse olen ainakin 3 eri versiota nähnyt, tosin siitä on jo aikaa.
Silloin ainoa(?) rajoitus asiassa taisi olla se että autossa ei saa lukea poliisi.
Siitä syystä autoissa lukikin: pojat, posliinit ja KGB.
biggrin.gif

tounge.gif
Itse olen ainakin 3 eri versiota nähnyt, tosin siitä on jo aikaa.
Silloin ainoa(?) rajoitus asiassa taisi olla se että autossa ei saa lukea poliisi.
Siitä syystä autoissa lukikin: pojat, posliinit ja KGB.  
biggrin.gif
Noista maalauksista tuli mieleen se Vito Mese joka ajoi Mommilan seutuvilla vastaan. Pisti hymyilyttämään kun Vito oli maalattu "Häkkis" väreihin F1 autoa mukaillen. Ainoa ero maalauksessa oli että sen ovaalin sisällä ei lukenut "Mika" vaan "sika". Tais olla jonkun sikafarmarin auto sitten.

Sikailla voi siis tyylilläkin,

Vesa

Kyllähän noita valmiiksi maalattuja myydään joka vuosi poliisien varikon huutokaupassa; ainoastaan teksti on poistettu. Alkaa ohitukset 99 saapilla tai GrandShitillä onnistua kun on värivalinta kohdallaan..

Jykylässä oli ainakin kunnon lada joka oli venäjän miliisien väreissä ja lukihan siinä ihan MILIISI kylessäkin
smile_org.gif
Siitä kiinnostu myös kotimaistatekoa olevat miliisit siihen malliin, että pysäytettii muutamaan otteeseen
biggrin.gif

cool.gif
mad.gif
takaapäin transun tunnistaa siitä, että smurffien transuissa ei ole ikinä sitä ylösaukeavaa isoa takaovea. vaan kaksi sivuilla aukeavaa.

Ilmottakaa tänne noista sivareista, muutama jo ilmotettuki.
tounge.gif

Onko muut nähny jossain jyväskylä-äänekoski välillä Mustaa ford focusta, jossa on maskin takana siniset valot? Tuli sellanen vastaan, ja itellä oli ylinopeutta, ei kuitenkaan sakkoja tullu tai edes valoja vilauttanu ni mietin et olikohan se siviili vai ei?

tikkurila alueella pösö 307 SW punainen eile illal jututti parii kaverusta joil oli kottaraiset...

Ilmottakaa tänne noista sivareista, muutama jo ilmotettuki.
tounge.gif

Onko muut nähny jossain jyväskylä-äänekoski välillä Mustaa ford focusta, jossa on maskin takana siniset valot? Tuli sellanen vastaan, ja itellä oli ylinopeutta, ei kuitenkaan sakkoja tullu tai edes valoja vilauttanu ni mietin et olikohan se siviili vai ei?
Itse varmaan nähnyt tuon saman pariinkin kertaan. Itse kyllä tulkkasin läheltä katsoessani, että maskin takana on sinertävät, ovaalin malliset sumuvalot (typerä paikka moisille). Tätä kyseistä autoa kuskaa ihan tavan kansalainen. On nimittäin tullut nähtyä Citymarketin (JKL) parkkiksella Focus muutamankin kerran -> lapsiperhe kivunnut sisään. Lisäksi oli talvella Peurunkarallin aikaan parkissa pätkälle menevällä tiellä, porukka jarrutteli jostain syystä innokkaasti kohdalla
biggrin.gif
Lähtiessä huomattiin, että autoon nousi pari ihan tavallista rallinystävää..

Jos siis on sama auto? Ei tätä uusinta korimallia.

Juu ei uusinta. Vitsi että tuli säikähdettyä, ajelin siinä äänekoskella eteläänpäin. Tietyömaan lopussa rajotus nousee 50km/h->80km/h.. Mulla oli jo hyvän matkaa ennen sitä 80 rajotusta n. 100 todellista nopeutta.. :FF

Back