Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valkoiset Transut pitäisi kieltää lailla tavallisilta ihmisiltä ja määrätä ne poliisin yksinoikeudeksi. Saatana kun ne ahdistavat ja lopulta kun olet ajanut kylmä hiki virraten tasan nopeusrajoituksen mukaan jokusenkymmentä kilometriä niin sitten se Transu pyyhkäiseekin ohitse ja kyydissä istuukin vain pari remppareinoa haalareissaan.Mulla on varma tieto yhdestä valkoisesta transportterista jotta se ei ole miliisikotilo. Se kulkee lähes päivittäin porvoon motaria. Joten ei tarvi pelätä valkoisia transporttereita, eiks niin![]()
Valkoiset Transut pitäisi kieltää lailla tavallisilta ihmisiltä ja määrätä ne poliisin yksinoikeudeksi. Saatana kun ne ahdistavat ja lopulta kun olet ajanut kylmä hiki virraten tasan nopeusrajoituksen mukaan jokusenkymmentä kilometriä niin sitten se Transu pyyhkäiseekin ohitse ja kyydissä istuukin vain pari remppareinoa haalareissaan.Mulla on varma tieto yhdestä valkoisesta transportterista jotta se ei ole miliisikotilo. Se kulkee lähes päivittäin porvoon motaria. Joten ei tarvi pelätä valkoisia transporttereita, eiks niin![]()
![]()
Itse olen ainakin 3 eri versiota nähnyt, tosin siitä on jo aikaa.Onkohan sallittua maalata auto miliisiauton väreihin? Ja kylkiin sekä keulaan vaikka TH 1959. Hiukkasen tekis mieli kokeilla![]()
Noista maalauksista tuli mieleen se Vito Mese joka ajoi Mommilan seutuvilla vastaan. Pisti hymyilyttämään kun Vito oli maalattu "Häkkis" väreihin F1 autoa mukaillen. Ainoa ero maalauksessa oli että sen ovaalin sisällä ei lukenut "Mika" vaan "sika". Tais olla jonkun sikafarmarin auto sitten.Itse olen ainakin 3 eri versiota nähnyt, tosin siitä on jo aikaa.Onkohan sallittua maalata auto miliisiauton väreihin? Ja kylkiin sekä keulaan vaikka TH 1959. Hiukkasen tekis mieli kokeilla![]()
Silloin ainoa(?) rajoitus asiassa taisi olla se että autossa ei saa lukea poliisi.
Siitä syystä autoissa lukikin: pojat, posliinit ja KGB.![]()
takaapäin transun tunnistaa siitä, että smurffien transuissa ei ole ikinä sitä ylösaukeavaa isoa takaovea. vaan kaksi sivuilla aukeavaa.Valkoiset Transut pitäisi kieltää lailla tavallisilta ihmisiltä ja määrätä ne poliisin yksinoikeudeksi. Saatana kun ne ahdistavat ja lopulta kun olet ajanut kylmä hiki virraten tasan nopeusrajoituksen mukaan jokusenkymmentä kilometriä niin sitten se Transu pyyhkäiseekin ohitse ja kyydissä istuukin vain pari remppareinoa haalareissaan.Mulla on varma tieto yhdestä valkoisesta transportterista jotta se ei ole miliisikotilo. Se kulkee lähes päivittäin porvoon motaria. Joten ei tarvi pelätä valkoisia transporttereita, eiks niin![]()
![]()
Itse varmaan nähnyt tuon saman pariinkin kertaan. Itse kyllä tulkkasin läheltä katsoessani, että maskin takana on sinertävät, ovaalin malliset sumuvalot (typerä paikka moisille). Tätä kyseistä autoa kuskaa ihan tavan kansalainen. On nimittäin tullut nähtyä Citymarketin (JKL) parkkiksella Focus muutamankin kerran -> lapsiperhe kivunnut sisään. Lisäksi oli talvella Peurunkarallin aikaan parkissa pätkälle menevällä tiellä, porukka jarrutteli jostain syystä innokkaasti kohdallaIlmottakaa tänne noista sivareista, muutama jo ilmotettuki.![]()
Onko muut nähny jossain jyväskylä-äänekoski välillä Mustaa ford focusta, jossa on maskin takana siniset valot? Tuli sellanen vastaan, ja itellä oli ylinopeutta, ei kuitenkaan sakkoja tullu tai edes valoja vilauttanu ni mietin et olikohan se siviili vai ei?