• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Varoitustarroista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MarkuSV
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MarkuSV

New member
Katteissa on noita "Ahtung" tarroja, mitkä ei miellytä silmää. Maalaamattomasta muovista lähtivät ihan hyvin pois, mutta tankista ja katteista ei millään ***vetillä! Eli oletteko ottaneet ihan lämmittämällä pois ja millä olette putsanneet liima jäämät jos niitä on tullut!?
withstupid.gif

lämmittämällä vaikka hiusteinkuivaajalla lähtee ihan helposti, itse otin vaan repimällä.. liimaa jäi pikkuisen tankkiin ja sen poistin muistaakseni märällä rätillä tjsp.
vahauksen yhteydes lähtee ne liimat viimeistään

Kevyt lammitys (hiustenkuivaaja, muista etaisyys, pida vaikka napit valissa) ja liimatuhrut pois joko jollain bug/tar-removerilla tai ihan wd-40:lla. Muista vahata jalkikateen, noilla lahtee vahat pois.

Kuulemma paras keino on:
smile_org.gif

Ota talospaperia ja kostuta se ruokaöljyllä ja laita yöksi tarran päälle. Tarra lähtee kokonaisena helposti.  
wink.gif

Minä kyyllä raaputin mutta pyörä oli uusi eikä tarrat kerinneet jymähtää kiinni.

withstupid.gif

mulla ei millään litkulla lähtenyt liima jämät, joten miehekkäästi sormella hankaamalla sain jämät pois ja rakkuloita käteen. Näin tekevät tosimiehet!

Liima lähtee Ksyleenillä,ainakin itselläni.Kokeile ensin johonkin näkymättömään paikkaan ettei liuota maalia.

Ensin lämmittelin, rapsuttelin, liimaa ja pikkuruisia tarranpaloja jäi kiinni, hermo aivan finaalissa... tankatessa sitten lorahti bensaa jämien päälle, pyyhkäisin paperilla ja kaik ol lähteny. Siis ei sentään maalipinta...
smile_org.gif

Back