Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulisin, että on saman tekevää mitä nimeä siitä käytetään, kunhanVarmasti tulee vääntöä tästäkin,luulisin ainakin.
Samaa fundeerasin minäkin, tuo vastaohjauskun tuntuu niin kovin luonnolliselta tavalta kurvaillessa. Mutta varmasti monet tosiaan käyttävät sitä tietämättään, itse joutu suorastaan kiinnittään huomiota, kun aikanaan mopokortin ajelin...Mä en ymmärrä miten moottoripyörää voi edes ajaa ilman vasta- /työntöohjausta.
Autoileville helpompi omaksua työntäminen käännöksen suuntaan kuin kääntää väärään suuntaan. Kait.Jossain
taidettiin jopa perustellakin miksi työntöohjausta suositeltiin.
Mutta samapa tuo ..
En tajua kans alkuunkaan. Pelkästään roikkumalla? Ei onnistu.Mä en ymmärrä miten moottoripyörää voi edes ajaa ilman vasta- /työntöohjausta.
Tuo sama ilmiö on varmaan suksilla laskettelussakin ja luistelussa.... mutta oikealle taas hartiat ovat kuin betonista tehdyt.(siis minulla, ei yleisesti) ...![]()
Taitaa olla niin, että vastaohjaus voi tapahtua passiivisesti tai aktiivisesti. Jos kaarroksen aloittaa kallistamalla tietämättä mitään vastaohjauksesta, niin pian joutuu huomaamattaan kääntämään tankoa hieman vastakkaiseen suuntaan. Oikea tapa on kääntää ensin tangosta, jolloin pyörä alkaa kallistua eri suuntaan. Ripeästi tehtynä kuljettajan paino jää hetkeksi väärälle puolelle.En tajua kans alkuunkaan. Pelkästään roikkumalla? Ei onnistu.Mä en ymmärrä miten moottoripyörää voi edes ajaa ilman vasta- /työntöohjausta.