Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näin mäkin vähän epäilisin...Miten venttiili voi repeä vaikka on uusi rengas?? Eihän se ole edes lähellä sitä rengasta. Onkohan käynyt niin että venttiili on saanut siipeensä renkaanvaihdon yhteydessä?
Oishan se kyl hyvää Esson baari kamaa.näin mäkin vähän epäilisin...Miten venttiili voi repeä vaikka on uusi rengas?? Eihän se ole edes lähellä sitä rengasta. Onkohan käynyt niin että venttiili on saanut siipeensä renkaanvaihdon yhteydessä?
noi pyörät ei niin kovaa kulje että venttiilit repeis sen takia![]()
aika hyvä läppä![]()
Näin olen itsekkin tehnyt.Jenkkifoorumilla just puhuivat samasta asiasta. Siellä tuntuu normikäytäntö olevan, jotta valistunut mopoilija vaihdattaa venttiilirungot aina kun renkaatkin.
Oikessa rengasliikkeissä tosiaan tehdään näin. Kysymättä. Erään rengasfirman omistaja sanoi että eihän sitä muuten voi tehdäkkään sillä hänen mielestään venttiili kuluu renkaaseen ja silloin se vaihdetaan samaan aikaan itse kumin kanssa. Vaikka kyse onkin tubeles mukavasta.Jep ja jos asioit "oikeassa" rengasliikkeessä vaihtaa ne tubelestapin kysymättä kun pannaan uutta kumia alle.
Mp-alan liike jossa rengastyöt olen tehny, on sen enempää nimiä mainitsematta, aikalailla hyvässä suosiossa motoristien keskuudessa, myös tällä palstalla olen nähnyt erittäin positiivisia kommentteja kyseisestä liikkeestä. En usko että asennuksessa on tullut mitään virheitä. Siihen kuitenkin uskon että tuonmalliset venttiilit ei sovi kyykistely hommiinJep ja jos asioit "oikeassa" rengasliikkeessä vaihtaa ne tubelestapin kysymättä kun pannaan uutta kumia alle.