• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Venttiilihatut pöllitty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgct
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mgct

New member
Joku onneton tunari on pöllinyt venttiilihatut viikonloppuna. Tavalliset mustat muoviset standardikokoiset. No ehkä tarve oli niin suuri että piti viedä tai alkoholisoitunut juhlanuoriso on "irrotellut". On tietenkin mahdollista että ne ovat irronneet ajon aikana, mutta se että molemmat puuttuvat antaa kyllä ymmärtää, että jälkimmäinen mahdollisuus on epätosi.

Mä en vaan tajuu...

Hohhoijaa, melko köyhää touhua
033102ass_1_prv.gif

Mulla on muuten myös pöllitty moiset. Ei voi oikein ymmärtää, ei.. Toivottavasti on sentään menneet oikeasti tarpeeseen.
smile_org.gif

Kaikki kelpaa ... muistanpas sellaisenkin, kun joku oli pöllinyt
takaa vilkkuvalon polttimen. Kun vilkku ei toiminut ja tuli kurkattua
sinne sisään, niin lamppu puuttui kokonaan .. aika erikoista sekin ..
viitsinyt vielä laittaa kuoret paikoilleen .. sikälis siisti varas.
crazy.gif

Kaksi kertaa joutunut Suomesta raahaamaan Espanjaan uudet venttiilinhatut kotiloon, kun ei löytynyt sieltä mistään. Pistää kyllä vihaksi. Onneksi en sattunut paikalle väärään aikaan, koska olisi ikävää joutua lusimaan venttiilinhattujen takia.

On tietenkin  mahdollista että ne ovat irronneet ajon aikana, mutta se että molemmat puuttuvat antaa kyllä ymmärtää, että jälkimmäinen mahdollisuus on epätosi.

Mä en vaan tajuu...
Sama tauti täällä. Vulvasta vietiin BBS:n hatut. Arvatenkin joku varattomampi & nuorempi tuuninkiharrastaja ajelee minun hatut kumeissaan.

Pelkästään hienoahan se on, että saa näin nuorison harrastustoimintaa tukea. Eivät ole sitten tuolla kaduilla kolttosiaan tekemässä...
idea3.gif

idea3.gif
Tarttis jonkun valmistaa GPS-paikantimella varustettuja venttiilinhattuja niin löytyis nekin tai jos on pöllity koko peli niin ei varas arvaisi hetimmiten heittää niitä pois...  
idea3.gif

Tai sitten ainakin sais hatut takaisin jos ne olisi kylmästi hyljätty metsään... Sehän ois jo iso+, kun ei vakuutusyhtiön tartte korvata uusia venttiilinhattuja  
tounge.gif

idea3.gif
Tarttis jonkun valmistaa GPS-paikantimella varustettuja venttiilinhattuja niin löytyis nekin tai jos on pöllity koko peli niin ei varas arvaisi hetimmiten heittää niitä pois...  
idea3.gif

Tai sitten ainakin sais hatut takaisin jos ne olisi kylmästi hyljätty metsään... Sehän ois jo iso+, kun ei vakuutusyhtiön tartte korvata uusia venttiilinhattuja  
tounge.gif
Sitten vaan perustat tehtaan autotalliin
biggrin.gif

Sä rikastut vielä tolla idealla!

Eihän noi hatut ny kalliita ole mutta on se aika perseestä, että suomen kaltasessa hyvinvointivaltiossa, on niin köyhiä ihmisiä että venttiilinhattuihin ei ole varaa. (tai sitte se oli vaan joku mulukku)

Niinpä vain miljoonia maksanut F1 autokin seisoi nätisti lähtöruudussaan,
kun 30 cents maksanut sähköosa oli risana.
Monta kertaa kyse ei ole siitä, että joku osa olisi kallis, mutta on
toisinaan työlästä - ellei jopa mahdotonta - hommata sellainen
puuttuvan tilalle kohtuullisessa ajassa.
kaboom.gif

Kait on rikosilimootus tehty?
tounge.gif

Vaalimaalla tehotarkastukset meneillään?
wink.gif

Joku on omansa hukannu,ja kun nähny pyöräsi niin siitä vaan varaosia hakemaan.
Tuo on muuten ollu varmaan sen nyysijän mielestä niin pieni rikos,että tuntunut varmasti ihan lailliselta.
Ja paljon pienempi vaiva ottaa ohimennen jonkun toisen moposta kuin itse matkustaa mopokauppaan,ei varmaan ollu rahasta kiinni,vaan lapsellisesta laiskuudesta.

Tuo on muuten ollu varmaan sen nyysijän mielestä niin pieni rikos,että tuntunut varmasti ihan lailliselta.
Ja paljon pienempi vaiva ottaa ohimennen jonkun toisen moposta kuin itse matkustaa mopokauppaan,ei varmaan ollu rahasta kiinni,vaan lapsellisesta laiskuudesta.
Menny ilmeisesti kasvatuksessa joku pieleen.

Jos hyväksytään periaate, että "vähän saa varastaa", niin kyllä silloin joku on mennyt pieleen.

Arvokasta tavaraa rajan takana kenties?
nixweiss.gif
da da
biggrin.gif
noillahan saa ladoista jo luksusmallin  
idea3.gif
Tavaritsihan nakkasi jo melko hyvän.
biggrin.gif

Mutta voihan se tosiaan olla että pennut käyneet tekeen jäynää. Muistaakseni täällä päin oli jossain välissä buumina tuo että pennut käy ruuvaileen venttiilinhatut irti. Mutta jos joku ne on varastanu niin täytyy kyllä jo todella tarpeeseen mennä.

Niin, onneksi vaan tulpat ettei sentää ilmoja vieny renkaistakin, ne vasta kovaa kamaa ratapyörästä onkin... Niksi pirkka: Laita ruuvilukitetta seuraavan kerran ku tsekkaat ilmat ja laitat metallihatut paikoilleen
idea3.gif

Tainnu mennä tarpeeseen.

Mulla oli joskus pari vuotta sitten aivan pommi auto, johon oli joku yöllä murtautunut, muttei ollut osannut crackata mun ovelaa immobilizeria (akunkenkä irti kun sähköt löi jostain maihin), niin oli sitten hädissään vienyt wunderbaumin ja ratin keskiön ettei tyhjin käsin tarvinnut lähteä.
thumbs-up.gif

Tainnu mennä tarpeeseen.

Mulla oli joskus pari vuotta sitten aivan pommi auto, johon oli joku yöllä murtautunut, muttei ollut osannut crackata mun ovelaa immobilizeria (akunkenkä irti kun sähköt löi jostain maihin), niin oli sitten hädissään vienyt wunderbaumin ja ratin keskiön ettei tyhjin käsin tarvinnut lähteä.
thumbs-up.gif
parin päivän päästä varmaan ollut järjetön morkkis kun on haistellut autossaan vääryydellä hankittua wunderbaumia. Tyttöystävä istunut kyydissä ja ihastellut kun tuoksuu niin kivalta...kaveri on murtunut täysin ja itkua sopertaen kertonut koko ruman totuuden tuoksun takana.
Sittemmin, pitkän terapian ja tyttöystävän tuen avulla pojasta tuli vallan kunnollinen kansalainen. Olisi taikakuusenkin palauttanut jos olisi suinkin rekisterin vääryyden kohteeksi joutuneeseen autoon muistanut.
smile_org.gif

Back