• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Venttiilihatut pöllitty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgct
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tainnu mennä tarpeeseen.

Mulla oli joskus pari vuotta sitten aivan pommi auto, johon oli joku yöllä murtautunut, muttei ollut osannut crackata mun ovelaa immobilizeria (akunkenkä irti kun sähköt löi jostain maihin), niin oli sitten hädissään vienyt wunderbaumin ja ratin keskiön ettei tyhjin käsin tarvinnut lähteä.
thumbs-up.gif
parin päivän päästä varmaan ollut järjetön morkkis kun on haistellut autossaan vääryydellä hankittua wunderbaumia. Tyttöystävä istunut kyydissä ja ihastellut kun tuoksuu niin kivalta...kaveri on murtunut täysin ja itkua sopertaen kertonut koko ruman totuuden tuoksun takana.
Sittemmin, pitkän terapian ja tyttöystävän tuen avulla pojasta tuli vallan kunnollinen kansalainen. Olisi taikakuusenkin palauttanut jos olisi suinkin rekisterin vääryyden kohteeksi joutuneeseen autoon muistanut.
smile_org.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Laita venttiilihattujen tarkat tuntomerkit ja mielellään valokuva niistä. Sekä puhelinnumerosi mihin voi soittaa jos jossain näkee samanlaiset.

On tietenkin  mahdollista että ne ovat irronneet ajon aikana, mutta se että molemmat puuttuvat antaa kyllä ymmärtää, että jälkimmäinen mahdollisuus on epätosi.

Mä en vaan tajuu...
Sama tauti täällä. Vulvasta vietiin BBS:n hatut. Arvatenkin joku varattomampi & nuorempi tuuninkiharrastaja ajelee minun hatut kumeissaan.

Pelkästään hienoahan se on, että saa näin nuorison harrastustoimintaa tukea. Eivät ole sitten tuolla kaduilla kolttosiaan tekemässä...
idea3.gif
Baijerilaisesta lähti viime kesänä BBS-hatut käveleen ja kun ostin uusia alumiinihattuja ei tilalle saanut BBS-hattuja.Ostin toisenlaisia kesällä 3 settiä ja kaikki läx käveleen.Kawasta lähti yhdet aluhatut.Junnuilla pikku kepposta.Nyt mennään kumisilla.Meilläpäin joku valitti ala- asteille kouluihin ja näin asia meni eteenpäin ja se buumi rauhoittui.Asiasta oli paikallis lehdessäkin juttua että myös vanhemmat sai asiasta kuulla.Kuulin myös erään äitin suusta et on menos ostaan pojalleen Biltemasta venttiilin hattuja koska ne käyvät vaihtokauppaa koulussa niillä.
tounge.gif
Vähä sama meininki kun oli aikanaan lätkä korteilla skolessa..

Ahaa, Biltemassa alumiinihatut näyttää maksavan n. 0,56€/kpl. Vähän kun tuosta laajentaa toimintaa, niin venttiilinhatuista on pian huutava pula. Ja mustille muovihatuille kun näyttää tiimarista koululaisen taskualennuksella hankittua hopea- tai kultatussia, niin hyvä tulee. Sitten vaan kirpparille myyntiin 5€/4kpl:een setti, ja koko perhe pääsee pian etelänmatkalle. On se niin fantsua, kun pienestä pitäen lapset opetetaan tekemään vähän töitä, ettei kaikki kiva tule aina automaattisesti kuin manulle illallinen.

Mulla lähti kanssa viime kesänä kahdesti auton vanteista alumiiniset venttiilinhatut... molemmilla kerroilla lähti vain kaksi kappaletta kerralla, liekö mennyt nurkilla pyörivien mopojunnujen skoottereihin tai piikkeihin.  Olishan se niin S**TANAN vaikea ostaa omat biltemasta 2,90€/4kpl... kallistakin vielä kuin mikä!!!  
biggrin.gif
 ...lähdenpä pihapensaaseen väijyyn, ja annan opastusta kun taas tulevat...  
033102bebe_1_prv.gif

Mun broidin autosta varastettiin kaikki minkä rahaksi sai muutettua... Tyhjät pullot takakontista!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Onneks ei mun moposta ole vielä viety, pakkohan köyhän tosta olis vakuutus juttu tehdä. Tosin pyörävanhus luultavammin menis lunastukseen moisesta.
biggrin.gif

Back