• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Veriteko Vilppulassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mizku75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Totanoin.. kandee oikeasti ottaa vähän rauhallisemmin eikä kelata kaiken maailman jutskia. Huomattavasti helpompi hengittää
smile_org.gif

Se että nuorempi tyttäresi tai kukaan muu sattuisi tulemaan 2-suuntaisella tiellä just samaan aikaan vastaan kun väistän oravaa, niin sitten ei kyllä voi mitään! Se on jo todella paskaa tsägää, luultavasti kuitenkin vetäisin siinä vaiheessa itse johonki penkkaan, joten eipähän tarvi mun kohdalla tätä asiaa enään murehtia.
biggrin.gif
Nimenomaan. Aika kaukaa haettua jo tommonen...

Totanoin.. kandee oikeasti ottaa vähän rauhallisemmin eikä kelata kaiken maailman jutskia. Huomattavasti helpompi hengittää
smile_org.gif

Se että nuorempi tyttäresi tai kukaan muu sattuisi tulemaan 2-suuntaisella tiellä just samaan aikaan vastaan kun väistän oravaa, niin sitten ei kyllä voi mitään! Se on jo todella paskaa tsägää, luultavasti kuitenkin vetäisin siinä vaiheessa itse johonki penkkaan, joten eipähän tarvi mun kohdalla tätä asiaa enään murehtia.
biggrin.gif
Nimenomaan. Aika kaukaa haettua jo tommonen...
Eiku nythämävasta hokasin... Yks kirjain muuttaa kaiken, siis piti kirjoittamani "...tyttäreni..."

Eli sori jos vahingossa vihjailin kwak750:n olevan saamaton tai hidas ja varsinkin jos hän sattuu olemaan homppeli/lepakko...

Toivottavasti nyt meni oikein
smile_org.gif

kynttila.gif
pupu väistetään, narkkarin ja muiden kusipäiden kohdalla mietin ja harkitsen viittiikö vai nostaisko nokan ylös

Nonnih, tulihan se sieltä vihdoin, mää jo oottelinkin tätä...
Nyt on tääkin ketju sitten täydellinen, kun saatiin tähän jänökeskusteluunkin ängettyä ne kaikkialle teleporttautuvat mukulat, ja dissattua muiden ajotaidot ja harkintakyky varsin painavin perustein- yhden ainoan lauseen perusteella.
Hieno homma.
wink.gif

Eli sori jos vahingossa vihjailin kwak750:n olevan saamaton tai hidas ja varsinkin jos hän sattuu olemaan homppeli/lepakko...

Toivottavasti nyt meni oikein
smile_org.gif
Nyt täytyy kyllä tunnustaa etten oikeen hiffaa, että mitä sä meinaat? Voi johtua siitä, että oon niin stoned taas tänään, enkä oikeen jaksais nyt kelata tälläisiä epämielyttäviä jutskia.
tounge.gif

eli jos en aja pupun yli oon saamaton, hidas ja homppeli? Ok ei siinä mitään..
pftroest.gif
Hienoa, että laitoit kuitenkin hymiön viestiin niin lähtee vähän toi tiukkapipo fiilis pois.
smile_org.gif

Laittasitteko jonkinmoisen ilmoituksen kun nuoremmat tyttärenne lähtevät liikenteeseen. Ettei vaan jostain tyhjästä yhtäkkiä ilmesty mopon eteen. Tai jos on tiedossa, että meteori voisi pudota päälle. Tai salama iskeä kypärään. Tai tulla vedenpaisumus. Tai jotain muuta yhtä todennäköistä.

Jänesten päälle ei tahallaan ajella ja jos joutuu epävarmuuden vuoksi ajamaan yli, niin sitten pupeltaja reppuun ja paisti siitä perheelle. Suotta sitä sinne tielle jättää, hyvää jänistä.

Jumalauta, VILPPULA otsikoissa.:jippikaijee:
Kuinka sää uskalsit tänne Pohjois-Hämeen Helmeen tulla edes ajeleen? Taisit olla eksyksissä?
Missäskohtaan osuit, nyt liha alkais oleen varmaan sopivan mureeta. Jos hakis paistin pois...
smile_org.gif

Jumalauta, VILPPULA otsikoissa.:jippikaijee:
Kuinka sää uskalsit tänne Pohjois-Hämeen Helmeen tulla edes ajeleen? Taisit olla eksyksissä?
Missäskohtaan osuit, nyt liha alkais oleen varmaan sopivan mureeta. Jos hakis paistin pois...
smile_org.gif
biggrin.gif

Emmää muista...pieni laskeva mäki, mutka oikeelle..Oli nii pirun pimeetäki..
Sieltä kun olis jonkun nuorempi tytär vielä tullut ilman valoja vastaan niin...
biggrin.gif

Kannattais kumminkin miettiä asia selväksi, jotta mieltää mahdolliset riskit rottaa tms. väistäessään. Valitsee sit oman arvomaailmansa mukaiset teot.

Mielestäni jonkun vitun oravan takia ei kannata ihmishenkiä riskeerata.
Oon kyllä samaa mieltä!
kyllä tollasia pupuja/oravia o turha lähtee väisteleen sen kummemmin!
Käy vaan vielä itelle huonommin..
Jakyl mua v*tuttas jos joku tulis vastakkaiselta kaistalta kylkee sen takia, että väisti oravaa..
tounge.gif
Huh huh. Tällaisia kommentteja lukiessa tulee mieleen, että kannattaisikohan opetella ajamaan. Ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen kuski kun pystyy jopa kesken kurvin väistämään tiellä olevia esteitä, kuten vaikkapa reikää asfaltissa, kiveä tai jotain pieneläintä vaarantamatta sen enempää omaa kuin kenenkään muunkaan tielläliikkujan henkeä.

Back