Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
kuten sanoin penkityksen vaatii.
tietty vaikuttaa myös muut seikat
,mikä pönttö , ilmansuodatin (k&n) jne.
Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
Kai ne säätää koko alueen.Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
nimim."ei kokoajan tuppinurin"
Asiansa osaava dynopaja säätää koko alueen.Kai ne säätää koko alueen.Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
kannattaa muistaa et jokainen niistä säädöistä onAsiansa osaava dynopaja säätää koko alueen.Kai ne säätää koko alueen.Niin saa hyödyn kun kaasu on täysin auki, vai kattooko ne noissa normi penkityksissä myös jotain osakaasualueita?Oliko sulla joku netistä imuroitu kartta, penkissä saa vasta sen commanderin hyödyn irti?mulla tuo kuoppa säilyi ellei jopa lisääntynyt.
Paljon tietty riippuu siitä, että kuka on sillä erää hommissa.
Joillekin hyvä käyrä on haaste.![]()
Hyvä niin.
-jami
Näinhän ne mullekin suurinpiirtein meni! Ja rahat hukkaan menny, pari baari-iltaa väliin ja tasarahaMinua häiritsi alusta lähtien tämän pyörän kanssa 4000 - 5000 rpm välissä ohut vääntö ja 'nypytys'. Muuten niin mukava ja leppoisa ajettava ja sitten on juuri tuossa kohtaa tällainen monttu.
Kauaa en asiaa kärsinyt vaan hommasin PowerCommarin ja ne O2-killerit. Penkkiin vein Riku Motorille Lahdessa. Aamulla sinne ja kolmelta iltapäivällä hakemaan.
Asentaja antoi käppyräpaperit ja teki selkoa siitä, miten monttu tasoittui. Samalla kehaisi, että nyt tulisi ohittaessa toisenlainen fiilis. Oli sen verran arvoituksellinen tokaisu, jotta piti kysyä, että kuis?
Tämä vastasi siellä olevan yläpäässä nyt kymmenkunta kaakkia enempi kuin ennen. Tämä kuulemma tuntuisi.
Kyllä tuntui. Nam.
Kaikki on niin suhteellista, mutta muuta lääkettä ei tuohon montuun ole kuin PowerComm.
En koe rahaa tässä tapauksessa hukanneeni.
Monttu oikesi ja kierrosalueen yläpäähän tuli tehoja lisää.
-jami