• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VFR Vtec 2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nedi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nedi

New member
Tällaista ei toivottavasti tule joka päivä vastaan.
Hondassa on kilsoja 15500.
Muutoksia alkuperäiseen:
Staintunen putket, K&N suodatin, Power Commande III, Hondan laukut, bike-to-bike puhelin, varashälytin, takalaukkuteline jossa laukku tulee matkustajan paikalle. Ja tietekin pisteenä ii:n päälle Tapeworksin tarrat
smile_org.gif

Voi hittolainen, eipä mopottiin enää ainakaan tarvitse mitään lisätä!!! Tosi hieno!

..ja vielä NWS:n huggeri noinniinkuin kuorrukkeeksi.. Hieno on.  
bowdown.gif
Oletko uskaltanut laskea euromenekkiä?

Ihan ruma ja väritkin p**seestä! Ei kai tolla kukaan oikeesti kehtaa ajaa!?

biggrin.gif
oon mä sillä itsekin ajanut!
biggrin.gif

Ei o ruma ei, sairaan magee!  
033102beer_1_prv.gif
Tosi hyvä keltasen sävy tuo, millä nuo teipit on tehty, sopii nätisti yhteen. 
062802jumpie_prv.gif

Jenkki VFR-foorumeilta olen noista Staintunen putkista lueskellu, sanovat äänien ja viimeistelyn olevan parasta mitä VFR:ään saa. Mistäspäin olet nuo hommannu, kun ilmeisesti Suomeen ei niitä kukaan maahantuo? Ja hintakin kiinnostaa...

bowdown.gif

Jenkki VFR-foorumeilta olen noista Staintunen putkista lueskellu, sanovat äänien ja viimeistelyn olevan parasta mitä VFR:ään saa. Mistäspäin olet nuo hommannu, kun ilmeisesti Suomeen ei niitä kukaan maahantuo? Ja hintakin kiinnostaa...
Hommasin putket BN-pipes nimiseltä saxalaiselta firmalta. Se tuo putket itse Ausseista maahan (siis Saxaan). Hinta oli 542 euroa + alv. Ja ei oo turhaan kehutut putket
smile_org.gif

Hieno peli!  
062802jumpie_prv.gif

Onnistunut väri, näyttää ihan eri pyörältäkin kuin täys punainen...

asiallisesti laitettu asiapyörä. vtec-vfr kun on matkapyöränä oma ehdoton suosikkini, eikä laite ole noista virityksistä ainakaan huonontunut :)

Back