• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VFR1200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh, mä kerkesin just tänään tekemään paperit pyörän vaihdosta. Mun VFR (Crosstourer) menee takaisin BikeWorldin hoiviin...

Mulle ei vielä tullut, mutta haen muutenkin pyörän ulos vasta enskuun puolessavälissä.

Olikos siinä muuten mainintaa koska pyörän voi viedä. Lähinnä jotta olisko osat jo saapuneet BW:lle?

Mulle ei vielä tullut, mutta haen muutenkin pyörän ulos vasta enskuun puolessavälissä.

Olikos siinä muuten mainintaa koska pyörän voi viedä. Lähinnä jotta olisko osat jo saapuneet BW:lle?

Ei ollu mainintaa, kts. liite.

Liitetiedostot

• IMG_0060.jpg
    IMG_0060.jpg
    102,2 KB · Katselut: 93
Tänään tuli kirje Brandtilta.

Sain sovittua korjauksen niin, että talvisäilytyksestä saan haettua korjatun pyörän :)

Samoin tänne. Hoidetaan 24tkm huollon yhteydessä. Näin takaisinkutsut pitääkin. Toki kesti aikansa ennen kuin tehdas myöntyi, ensimmäiset jutut aiheesta viime vuoden puolivälissä.

Mulle tuli kans kirje tänään, mutta pyörä on menossa ensi viikolla takaisin BW:n omistukseen, tehköön sillä mitä haluavat.

Tänään renkaanvaihdon yhteydessä tarkistivat kardaanin.
Ei kulumaa havaittavissa mutta uusivat tuon joka tapauksessa ensi kuussa, kun osat saapuvat.
Näin siis Tallinnan Hondalla.

Jokos näitä on Suomessa vaihdettu?

Tänään renkaanvaihdon yhteydessä tarkistivat kardaanin.
Ei kulumaa havaittavissa mutta uusivat tuon joka tapauksessa ensi kuussa, kun osat saapuvat.
Näin siis Tallinnan Hondalla.

Jokos näitä on Suomessa vaihdettu?

Onks sulla enemmänkin kokemusta Tallinnan Honda- huollosta..noinniinkuin yleisesti?

Onks sulla enemmänkin kokemusta Tallinnan Honda- huollosta..noinniinkuin yleisesti?

Kaks pyörää tuolta ostanut + huollot niihin.
Kokemukset pelkästään positiivisia.

Palvelu saattaa tuntua alkuun jäykähköltä mutta huollon laatu on erinomaista, juuri sellaista, kuin merkin omalta pajalta saattaa odottaa.

Kaks pyörää tuolta ostanut + huollot niihin.
Kokemukset pelkästään positiivisia.

Palvelu saattaa tuntua alkuun jäykähköltä mutta huollon laatu on erinomaista, juuri sellaista, kuin merkin omalta pajalta saattaa odottaa.

Jaa; tulee Virossapäin jonninverran käytyä. osaatko verrata hintoja suomen hintoihin? Paljon Virolaisten kanssa tekemisissä ja tuo alkujäykkyys on tuttua jo ihan meidän kantasuomalaisten kanssa.

Tiedätkö muuten vielä luotettavaa autopeltikorjaamoa? Mulla olis Vitossa vähän laitettavaa:D

osaatko verrata hintoja suomen hintoihin?
Suomen huoltohinnoista en ole ihan perillä mutta tuolta näkee Viron hintoja: http://catwees.ee/bikes/ (->teenindus ->hinnakiri)
Tähän isoon vifferiin 12tkm huolto maksoi viime kesänä kutakuinkin 150e. 24tkm huolto on edessä ehkä kesäkuussa, jolloin tiedän tuosta tarkemmin.

Tiedätkö muuten vielä luotettavaa autopeltikorjaamoa?
En ole autopeltiseppää tarvinnut muuta tuolla olen muoviosia pari kertaa laitattanut ja jälki ollut tosi hyvää: http://www.bacania.ee/
Tekevät myös ainakin pienempiä peltitöitä.

Suomen huoltohinnoista en ole ihan perillä mutta tuolta näkee Viron hintoja: http://catwees.ee/bikes/ (->teenindus ->hinnakiri)
Tähän isoon vifferiin 12tkm huolto maksoi viime kesänä kutakuinkin 150e. 24tkm huolto on edessä ehkä kesäkuussa, jolloin tiedän tuosta tarkemmin.

En ole autopeltiseppää tarvinnut muuta tuolla olen muoviosia pari kertaa laitattanut ja jälki ollut tosi hyvää: http://www.bacania.ee/
Tekevät myös ainakin pienempiä peltitöitä.

Ok, kiitti. Onhan noita huoltohintoja tosin suht vaikea vertailla suoraan hinnan perusteella kun ei tiedä mitä kaikkea pitää sisällään. Lähinnä kait tuo työtuntien hinta on aika ratkaiseva.
Mulla 48tkm huolto otti 6h X70€ (työtunnin hinta on suomessa yleensä 70-80€) eli pelkät työt 420 €.
oista isoista huolloista olen käynyt ottamassa leiman. Muut pikkuhuoltotarpeet ja öljynvaihdot tietty itse sen mitä osaa.

Ok; täytyy etsiskellä. Tässä peltihommassa hommassa lähtee ainakin 1000-1500€ hinnasta pois Viron puolella.

Tänään kevään ekat tyypit. n.130km. Olipas mukava lyödä akku kiinni ja lyödä tulille taas kuin palmun alta.
Pyörähti 60tkm mittariin ja edelleen hymyssäsuin ilman pienintäkään ongelmaa. En muista että olis starttinappulaa koskaan täytynyt kahta kertaa painaa..joo ei muuta:cruising:
(jaa kerran kun Yusan akku zippas...ny on bilteman geeli ja toimii hyvin)

Back