Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...jokos veit kartaanin vaihtoon? Minä vien huomenna..
Kardaani vaihtuu ensiviikolla, sopivasti ennen Ranskan kevätlenkkiä. Saakohan vanhan aksilan mukaan ? Siitähän sais rehvakkaamman makkaratikun kokoontumisajoihin.

Jos kaikki tietäisivät mitkä ovat parhaat niin varmaan olisi ne samat renkaat kaikilla! Pirelli Angel GT, Michelin PilotRoad 4 GT, Metzeler Z8... tossa ainakin joitain hyviä!Mitkä on parhaat?![]()
Taas olisi renkaiden vaihto edessä! Mitkä on parhaat?![]()
Ensiasennusrenkaana oli Roadsmart, kesti tasan 5tkm - ei näitä enää.
Toisena Battlax 023 GT, kesti hyvin 15tkm - olisko ollut vähän liukas.
Nyt alla PR4, toistaiseksi toiminut hyvin - kilometreistä en vielä tiedä mutta antaa luottoa sadekeleillä.

Mitenköhän muuten nuo ensiasennusrenkaat; onkos ne jotain huonompaa laatua. Mulla ensiasennusrenkaina oli nuo batlaxit ja kului kanssa tosi nopeesti
Noi keskeltä vahvistetut mallit luonollisesti kestää kauemmin, mut olisko niin, että pystymmässä asennossa huonompi pito. Voisko johtua keskiosan kovemmasta seoksesta tms, vai onko vaan kudos vahvistettu? En näistä tiedä, mutta yksin ja pikkukuormalla pääsääntöisesti ajellen taidan mieluummin ottaa vähän pehmeämpää jatkossa kulutuskestävyyden kustannuksella.
PS. jos joku tarttee Bags- Collection tankkilaukun hevosenkenkää (ei elektro) niin otin just pois. Saa vaikka vitosella.
Hevosenkenkää en tarvitse mutta jos jollain on ylimääräinen orkkis touring lisäpleksi, niin siitä olen kiinnostunut.
Mulla olis tuollanen.
Nyt alla PR4, toistaiseksi toiminut hyvin - kilometreistä en vielä tiedä mutta antaa luottoa sadekeleillä.