Kotarikuski
New member
Mulla tulee niska kipeeks kun katson näitä.
Onk sulla virtuaalilasit käytössä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tulee niska kipeeks kun katson näitä.
Näemmä GoPro 9 julkastu ja toisin kuin muita elektroniikkaleluja, saa ihan kaupasta jo.
Mitä nyt saitilta manuskaa luin, niin vieläkään ei saa otettua valkuvaa laitteella...
Pettynyt.![]()

Tein itse ja säästin.Tuohon käyttöön suosittelen pysymään vaan gopro 5:ssa. Et tarvitse ajokuvaamista varten yhtäkään extra ominaisuutta joka seiskassa on.Pitäisi hankkia videokamera ajonaikaista kuvausta varten. GoPro Hero 7 olen katsellut sillä silmällä mutta, kun ei ole oikein mitään ymmärrystä näistä laitteista.
Mitä suosittelisitte hintaluokaltaan alle 300€ laitteista?
Hero 7 näkyy maksavan 200.Pitäisi hankkia videokamera ajonaikaista kuvausta varten. GoPro Hero 7 olen katsellut sillä silmällä mutta, kun ei ole oikein mitään ymmärrystä näistä laitteista.
Mitä suosittelisitte hintaluokaltaan alle 300€ laitteista?
Tuohon käyttöön suosittelen pysymään vaan gopro 5:ssa. Et tarvitse ajokuvaamista varten yhtäkään extra ominaisuutta joka seiskassa on.
Onko tuota GoPro 5 kameraa enää saatavilla? Ainakin nuo isot kotimaiset liikkeet myy eioota.