• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Videot valmiiksi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja baijeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

baijeri

New member
Huomenna alkaa subilla uusi sarja jossa Ewan McGregor kiertelee muoilmaa Gessulla,kannattaapi katsoa jo pyöränkin takia.

Ko. kirja on tullut luetuksi, joten odotan innolla sarjaa. Pitää yrittää saada kaikki jaksot levylle, mutta jos joku jaksa karkaa, tulen kääntymään .orggialaisten puoleen.
Ps. pyörän takia minäkin sitä katson, kun itellä on samanlainen.
smile_org.gif

withstupid.gif

Thanks,
sen verta GS fania löytyy (=ne on liian kalliita perheelliselle) että pakkohan tuo on kattoa

Sarjan nimi on kaiketi Long Way Round ja löytyy esim Play.com DVD:nä.
Sieltä itse tilasin ko. DVD:n ja siinä oli 2 kpl levyä sisältäen 7kpl TV-sarjan osaa.
062802moto_prv.gif

Näytti kyllä siltä, että tuota on seurattava.
Aika mielenkiintoisia makupaloja näyttivät lopussa.

Oli kyllä hyvä kun ne antovat Kotarille vähän takasin ja näyttivät tuon, että eivät saaneet kotarilta pyöriä käyttöönsä.

Ensimmäinen jakso kyllä vaikutti ihan mielenkiintoiselta.

Siitä sai käsityksen, ettei tuollaista reissua ihan helposti tehdä.

Mitähän KTM:n johtajat on miettineet kun ovat luopuneet tuollaisesta mahdollisuudesta?

Tämä taitaa olla niitä harvoja sarjoja, joita voisi seurata.

No, KTM ei uskonut omiin pyöriinsä riittävästi. Parempi luopua ajoissa.
KTM sopii paremmin kisakäyttöön kuin "muuliksi".

Jeessh, vaikutti aika asialliselta. Tässä lisätietoja.

http://www.longwayround.com/intro.htm

Tosin hiukkasen kun noita nettisivuja lukee niin tulee mieleen että on aika kaupallinen homma, siis täysin sponssien rahoittama, mutta ilmeisesti tuotot sitten onkin menny jonnekin unicefille. Seikkailuhenkeä olis lisänny kyllä eksponentiaalisesti jos ne tukiautot olis jätetty pois. Toi Ewan McGregorin Beemeri on muuten myyty jossain hyväntekeväisyyshuutokaupassa 87000 punnan hinnalla.

Kahdessa noista kolmesta pyörästä hajos se Gessun akilleen kantapää, eli se alumiininen "apurunko".

Piti tosiaa joo kattoa toiki, mut satuinpa olee just sillo ajelemassa, no eipä sekää hukkaan heitettuä aikaa ollut
smile_org.gif

Voi venäjä! Kakkososa meni ohi, kun olin ajelemassa ja tuo kuningas jalkapallo vei TV ajan. Nyt pitää odottaa perjantaihin!!!! Pitänee ohjelmoida boxi valmiiksi ja toivoa, ettei tule sähkökatkoja.

Aivan loistava sarja tosiaan!!!

Jäipä jännään kohtaan.Alkaa olla BMW:t tiukilla, ensimmäinen piti vaihtaa Venäjänmaan tuotteeseen.Jäi vähän hämäräksi miksi tuo pyörä piti hyljätä abs-vian takia.Ymmärsin että jarrut kyllä pelasivat mutta lukkiutuivat.Vai aiheuttaako yhdistelmäjarrut ynnä abs hankaluuksia
nixweiss.gif

Piti tilata dvd:nä
Play.com:illa on myynnissä special edition sisältäen 3 levyä,10 pidennettyä jaksoa extroineen.

Saakos tuota 10 osan special editionia teksitettynä jostain, koitin katsoa cdonia ja muita, mutta ainoastaan play.comista löysin ja siellä ei ole tekstityksiä mukana

Saakos tuota 10 osan special editionia teksitettynä jostain, koitin katsoa cdonia ja muita, mutta ainoastaan play.comista löysin ja siellä ei ole tekstityksiä mukana
Yritin selvittää mitkä subtitlet tuossa paketissa on, mutta asia jäi hämärän peittoon. Play.comissa teksteistä ei sanota mitään, mutta Googlella kun hakee niin muualla näyttäisi olevan samaa(?) pakettia tarjolla ja tuotetietojen mukaan levyillä pitäisi olla english-tekstit, mutta myös region näyttäisi olevan muualla 0 kun se Play.comilla on 2, eli kyseessä voisikin olla eri paketti tai ainakin eri regionin paketti. Ota tästä nyt sitten selvä.
nixweiss.gif

Olen kuitenkin pahasti koukussa sarjaan ja tänään jäi niin jännään paikkaan ettei millään jaksa viikkoa odottaa jatkoa, joten piti laittaa DVD:t tilaukseen (Lommolle kiitokset tarjousvinkistä). Ilmoittelen sitten mitkä tekstit paketista löytyy kunhan levyt saapuvat.

Edit. Play.com näyttäisi toimivan vähän oudosti. Kun haen ko. paketin haulla ja menen sen tietoihin niin teknisissä tiedoissa luetellaan seuraavat tiedot: actors, certificate, screen, languages, duration ja region.

Kun menen tuotetietoihin ostoskorin kautta niin tuotetiedoista löytyykin seuraavat tiedot: actors, director, certificate, year, languages, subtitles ja duration. Mihin screen ja region katosivat ja mistä director, year ja subtitlet tulla tupsahtivat? Kyse on kuitenkin samasta tuotteesta.
omg.gif

Tiedot ovat kuitenkin puutteelliset koska ohjaaja, vuosi ja tekstitykset ovat tyhjää täynnä. Eipä taida tulla varmuutta tuohon tekstiasiaan ennen kuin on itse kokeillut.

Ostin paly comista tuon videon eikä siinä ollut kuin englannin kieli.
Joo sama juttu. Ostin sieltä Play.comista, kun ei mulla ole tota digipoksia vielä. Siinä mun DVD:ssä on kymmenen jaksoa, eli vähän enemmän kuin TV:ssä. No englantia kuuntelen ja jopa ymmärrän sujuvasti, joten se ei ole mikään ongelma. Ei siinä muita kieliä ole. Maksoi alle 20 egee kotiinkannettuna.

On se vaan hyvä sarja ja oikeat pyörät ne ottivat. Ei siitä KTM:stä olisi ollut tommoiseen reissuun. Hyvä että tehdas ymmärsi itse asian, ettei olis koko reissu mennyt pieleen pyörien hajoamiseen. Vaikka oli niitä ongelmia tietysti noissa Bemareissakin. Mulla ei ole ollut kyllä mitään ongelmia 74.000 mittarissa R1100GS.

Niillä kavereilla oli vaan liian paljon tavaraa pyörien kyydissä. Charliellakin 9 alushousut. Ewan sanoi, että yhdet riittää neljäksi päiväksi, ensin oikeinpäin, sitten takapuoli eteen, sitten vaihdetaan nurinpäin ja sama homma.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

HUOH ja HAHAHA!
Kattelin tossa eilen tota kyseistä sarjaa eikä voi muuta ku nauraa tolle porukalle. Kyllä ny vähä ois voinu miettiä millaset pyörät valitsee ku meinaa ajaa valtioiden läpi, joissa ei kunnollisia teitä löydy hakemallakaan...

Joku enduropyörä olis pikkasen paremmin istunu noihin olosuhteisiin. Niinku se Claudioki sano sitä sen ryssäpyörää että ihana ajaa ku BMW kaatuu painonsa takia kurassa...

Back